וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד חילצה 1:1 מטוטנהאם

ברחוויין כבש ראשון אחרי פריצה נפלאה (27), פוגבה המחליף סחט פנדל אותו ניצל ברונו פרננדש (81). נוריץ' - סאות'המפטון 3:0

מתוך רויטרס

אחרי למעלה משלושה חודשים ללא כדורגל באנגליה, שתיים מהקבוצות הבכירות של הפרמיירליג, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם, נפגשו הערב (שישי) למפגש מסקרן שהסתיים ב-1:1. עוד קודם לכן, הביסה סאות'המפטון 0:3 את נוריץ' המסכנה.

שחקן טוטנהאם סטיבן ברחוויין. רויטרס
ביצוע יפהפה. ברחוויין/רויטרס
שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש. רויטרס
אבל ברונו פרננדש צחק אחרון/רויטרס

טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:1

ז'וזה מוריניו כבר היה משוכנע שהוא מצליח לעקוץ את האקסית עם 0:1 קטן-גדול שישיב אותו למאבק על הטופ 4, אולם בסופו של דבר הצליחו השדים האדומים לגרד נקודה שבהחלט הגיעה להם, ובכל זאת צ'לסי תוכל לפתוח פער של חמש נקודות במקום הרביעי.

החדשות הגדולות הגיעו לפני המשחק, כשטוטנהאם הודיעה רשמית על שובו של הארי קיין להרכב לראשונה מאז הפציעה הקשה שהיתה אמורה להשבית אותו משארית העונה. אלא שגיבור הערב של המארחת היה דווקא סטיבן ברחוויין ההולנדי, שפרץ נפלא בדקה ה-27, ניצל את האין-הגנה של השדים האדומים ואת האיטיות של הארי מגווייר כדי לשחרר בעיטה שנהדפה רע על ידי דויד דה חאה, ונכנסה. בדקה ה-63 ביצע אולה גונאר סולשיאר חילוף כפול ושלח לכר הדשא את פול פוגבה, שהציל את המצב. בדקה ה-81 הופל הצרפתי ברחבה על ידי אריק דאייר, וברונו פרננדש דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע את תוצאת הסיום. בתוספת הזמן כמעט קיבלה האורחת פנדל נוסף, כשאותו פרננדש ספק-הופל ברחבה על ידי דאייר האומלל, אולם בדיקה ב-VAR עשתה צדק, וההחלטה הראשונית של השופט ג'ונתן מוס בוטלה.

כמו יתר המשחקים בפרמיירליג, גם זה הערב נפתח עם כריעת ברך של השחקנים, כאות תמיכה לתנועת מאבק השחורים ברחבי העולם.

שחקני סאות'המפטון חוגגים. רויטרס
קלי קלות. סאות'המפטון חוגגת/רויטרס

נוריץ' - סאות'המפטון 3:0

נועלת הטבלה ממשיכה להתרסק, ככל הנראה בדרכה הבטוחה אל הצ'מפיונשיפ, בעוד הקדושים עושים צעד גדול אל עבר הבטחת עונה נוספת בפרמיירליג. דני אינגס (49) כבש מבישול של סטיוארט ארמסטרונג, ולאחר שהשניים החליפו תפקידים (54), דאג ניית'ן רדמונד לקבוע את תוצאת המשחק (79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully