וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפסד מוחץ" לניימאר בבית המשפט: יחוייב לשלם לברצלונה כ-7 מיליון יורו

הכוכב הברזילאי טען שהאקסית לא העבירה לו מענק חתימה בסך 22 מיליון יורו, אבל בית המשפט הכריע: טענותיו שגויות, והוא זה שצריך לשלם

אתר רשמי

האם זה מה שישים סוף לשמועות על קאמבק? ניימאר וברצלונה נפגשו היום (שישי) בכתלי בית המשפט, בעקבות תביעה אזרחית שהגיש הכוכב הברזילאי נגד המועדון. ניימאר טען שברצלונה הפרה את החוזה בין הצדדים לאחר שסירבה להעביר לו מענק חתימה בסך 22 מיליון דולר כשהצטרף לקבוצה מסנטוס ב-2013. במסגרת התביעה דרש ניימאר לקבל את הסכום בנוסף ל-3.5 מיליון יורו בגין "עגמת נפש" שגרמה לו בעקבות הסירוב המתמשך של המועדון.

ואולם, דווקא ברצלונה היא שיצאה נשכרת מאולם הדיונים. על פי ESPN, השופט הכריע שברצלונה התנהלה כשורה ואף קבע שניימאר הוא שחייב לקבוצה כסף. הוא חייב את ניימאר לשלם לברצלונה קרוב ל-7 מיליון יורו עד סוף השנה -סכום שבוודאי לא יזיק למועדון בניסיונותיו לצמצם את נזקי משבר הקורונה.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מזה כבר נראה שבאמת אין דרך חזרה. ניימאר/רויטרס

בין ניימאר וברצלונה מתנהל מאבק משפטי ממושך מאז עזב את המועדון והצטרף לפריס סן ז'רמן בקיץ 2017. ניימאר תבע את המועדון לא פחות משלוש פעמים, ובמקביל הועלתה בפרק הזמן הזה לא מעט פעמים האפשרות שיחזור לברצלונה. על פי דיווחים בספרד, אחד התנאים של נשיא בארסה ז'וספ מריה ברתומאו לחזרתו של ניימאר, היתה שיסיר את התביעות ויתנצל באופן פומבי על שגרר את המועדון לבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully