וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 0:0 לברצלונה עם סביליה

לאחר ההצגה של ריאל מדריד, נעצרה האלופה עם אחד ממשחקיה האפורים ביותר העונה. מסי המתוסכל נעצר על ידי ואצ'ליק, טר סטגן הציל בצד השני, הפער בפסגה עומד של שלוש נקודות בלבד

אתר רשמי

בווידאו: ברצלונה מתאמנת

ברצלונה חזרה בצורה חלקה מהפגרה הכפויה עם שני ניצחונות על האפס - 0:4 במאיורקה ו-0:2 מול לגאנס האחרונה. אלא שהערב (שישי) הגיע המבחן הרציני הראשון שלה - והיא לא ממש עמדה בו. מוליכת הטבלה סיימה ב-0:0 בסביליה, ועלולה לאבד את הפסגה לריאל מדריד בסיום המחזור. עוד קודם לכן השיגה ויאריאל 0:1 חשוב על גרנאדה, בעוד מאיורקה ולגאנס נפרדו ב-1:1.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
ערב לא פשוט. מסי/GettyImages

סביליה - ברצלונה 0:0

צמד הניצחונות הנינוחים גרמו לאוהדי ברצלונה להאמין שהקבוצה שלהם חזרה מהפגרה חדה מתמיד. אלא שהערב, במבחן הראשון שלה מאז פגרת הקורונה, האלופה התקשתה ולא ממש היתה ראויה ליותר מנקודה. הפער מריאל מדריד עומד כעת על שלוש נקודות, כשביום שלישי הקרוב תשוב בארסה לקאמפ נואו הריק ותארח את אתלטיק בילבאו - אולי מהמקום השני.

קיקה סטיין בחר הפעם לספסל את אנסו פאטי ואנטואן גריזמן, כשלואיס סוארס ומרטין ברייטווייט פתחו בחוד לצד ליאונל מסי. הקטלאנים פתחו לא רע וכבר בדקה השלישית איים סוארס על השער, אולם הבעיטה החלשה שלו נקלטה על ידי תומאש ואצ'ליק. בדקה ה-11 כמעט עלתה המארחת ליתרון, כשבעיטה אלכסונית שטוחה של ז'ול קונדה כבר הכניעה את טר סטגן, אבל התגלגלה לה החוצה. עשר דקות לאחר מכן כבר היה מסי משוכנע שמצא את הרשת, אלא שקונדה הציל מהקו את הבעיטה החופשית של הפרעוש.

הרוחות התלהטו עם תום המחצית הראשונה, בעימות בו היו מעורבים שחקנים רבים. סביליה פתחה טוב יותר את המחצית השנייה וכמעט מצאה את הרשת, אם לא טר סטגן הנהדר, שהציל מבעיטות חזקות של לוקאס אוקמפוס (55) ומוניר (57). כמו במחצית הראשונה, גם בשנייה הצליחה ואצ'ליק להדוף בעיטה חופשית של מסי (76). סטיין הכניס לכר הדשא את ארתור, גריזמן וריקי פוץ', אך גם זה לא עזר. בדקה ה-88 יכול היה סוארס להכריע, אך המשיך את כדור הרוחב של ג'ורדי אלבה עם בעיטה מעל המסגרת. מנגד רשם סרחיו רגילון החמצה לא פחות גדולה, ממש בדקה ה-90, כשנותר לבד לגמרי ברחבה אך בעט חלש לידיו של טר סטגן. 0:0 חלש בסיום.

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 את לגאנס

לכתבה המלאה
שחקן מאיורקה דני רודריגס מול שחקן לגאנס איברהים אמאדו. GettyImages
חלוקת נקודות. רודריגס מול אמאדו/GettyImages

מאיורקה - לגאנס 1:1

חלוקת נקודות בקרב התחתית החשוב. סלבה סביליה העלה את המארחת ליתרון עם בעיטה חופשית שטוחה (9), אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לאוסקר רודריגס, שאיזן עם כדור חופשי מרהיב הישר לחיבורים (87).

שחקן גרנאדה רוברטו סולדאדו מול שחקן ויאריאל סופיאן צ'אקלה. GettyImages
סולדאדו וגרנאדה מתרחקים מאירופה/GettyImages

גרנאדה - ויאריאל 1:0

ניצחון חשוב לצוללת הצהובה, שנותרת במאבק על כרטיס לאירופה, אולי אפילו לליגת האלופות. ג'רארד מורנו הכריע בדקה ה-11 וסידר לקבוצתו ניצחון שלישי ברציפות, אחרי סיומת נאה לבישול של רובן פניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully