וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.6: "קמאבינגה לא יימכר בקיץ", יובנטוס וברצלונה מצאו מתווה?

נשיא ראן הבהיר כי הכישרון בן ה-17 ימשיך לעוד עונה, באיטליה טוענים: יובנטוס תשלם 80 מיליון יורו על ארתור ותמכור את פיאניץ' לברצלונה ב-70 מיליון. אטאלנטה רכשה את פשאליץ', סטקלנבורח חוזר לאייאקס, סאנצ'ו מתקרב למנצ'סטר יונייטד

צילום: מתוך טוויטר

העברות

* אטאלנטה הודיעה כי מימשה את אופציית הרכישה על מריו פשאליץ', שמשחק אצלה כמושאל בשנתיים האחרונות. הקשר הקרואטי בן ה-25 היה שייך לצ'לסי במשך שש שנים, אבל לא שיחק בה מעולם. הבלוז קיבלו עבורו 15 מיליון יורו.

* גם ססואולו ניצלה סעיף רכישה ושילמה 1.2 מיליון יורו לאסטרס טריפוליס כדי לרכוש את המגן היווני יורגוס קיריאקופולוס בן ה-24, שרשם במדיה 16 הופעות כמושאל ובישל שלושה שערים העונה.

* מארטן סטקלנבורח יחזור לאייאקס ב-1 באוגוסט. השוער בן ה-37 האריך חוזה באברטון עד לסוף יולי, ולאחר מכן יסגור מעגל במועדון אותו עזב ב-2011.

* יונוס סנקארה בן ה-30, פעם כישרון מבטיח שערך את הבכורה שלו בפריז סן ז'רמן כבש בגיל 17 ומאז שיחק בקבוצות שונות בצרפת שהאחרונה שבהן היא בורדו בעונה שעברה, עזב לראשונה את המדינה וחתם בצסק"א סופיה הבולגרית.

* פטריס גראנד מונה למאמנה החדש של טולוז וינסה להחזיר אותה לליגה הבכירה בצרפת. חלוץ העבר בן ה-59 העלה את קון ב-2014 ואימן אותה במשך שש שנים.

* באטיסט רנה, 29, שוערה של טולוז בשנתיים האחרונות, יישאר בליגה הצרפתית הבכירה לאחר שחתם לשנתיים בנים.

שמועות

* למרות ההתעניינות הרבה, בין היתר מצד ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן, ראן הבהירה כי לא תמכור את אדוארדו קמאבינגה בקיץ הקרוב והוא ישחק איתה בליגת האלופות. "אני לא חושב שיהיו בכלל העברות גדולות בקיץ הזה", אמר נשיא המועדון ניקולא הולבק. "לא הצבנו תג מחיר כי סגרנו עם אדוארדו שהוא נשאר איתנו. יש לנו שאיפות וגם הוא מודע לכך. הוא בחור מתחשב. בכל מקרה לא קיבלנו כל הצעה עד כה".

* באיטליה טוענים כי נמצא המתווה לחילופי הקשרים בין ברצלונה ליובנטוס. אלופת איטליה תשלם 80 מיליון יורו עבור ארתור, ואז תמכור לאלופת ספרד ב-70 מיליון יורו את מיראלם פיאניץ' שיחתום על חוזה לחמש שנים.

* מיכאל צורק, המנהל המקצועי של בורוסיה דורטמונד, הודה כי בקבוצה חוששים מעזיבה של ג'יידון סאנצ'ו: "ברור שאנחנו מודאגים, אבל אנחנו לא רוצים להרחיב על כך יותר מדי". על פי דיווחים באנגליה, מנצ'סטר יונייטד היא המועמדת המובילה לצרפו. תג המחיר עומד על כ-100 מיליון ליש"ט.

* ריאל מדריד לא לבד: אחרי הדיווחים לפיהם הבלאנקוס מעוניינים להחתים את החלוץ המקסיקני של וולבס, ראול חימנס בן ה-29, באנגליה ובאיטליה מדווחים שגם מנצ'סטר יונייטד הצטרפה למרוץ אחר החלוץ, שכבש בשתי העונות האחרונות 27 שערי ליגה במדי הזאבים. על פי הדיווחים, קבוצתו תדרוש למעלה מ-50 מיליון ליש"ט עבורו.

* מנכ"ל אינטר ג'וזפה מארוטה התייחס לאפשרות שקבוצתו תמכור את לאוטרו מרטינס לברצלונה ואמר: "אנחנו רוצים להשאיר את לאוטרו והוא מעולם לא ביקש לעזוב. אני אופטימי ומשוכנע שהוא יישאר פה בעונה הבאה".

* מילאן רוצה את בוחארדה. 22 שנה אחרי שווינסטון בוחארדה שיחק אצלה במשך כחצי שנה, הקבוצה האיטלקית מעוניינת לרכוש את האחיין מלאירו בוחארדה בן ה-18 שערך לאחרונה בכורה במדי הופנהיים. המאמן המיועד רלף רנגניק הציב אותו ברשימת הרכש.

* מילאן גם מובילה במירוץ אחר פלוריאן תובאן ממארסיי. רומא הוזכרה עד כה כקבוצה שרוצה מאוד את הצרפתי בן ה-27, אבל לפי הדיווחים רלף ראנגניק מעוניין מאוד בתובאן, אם וכאשר ימונה למנהל המקצועי של הרוסונרי בתום העונה.

חלוץ אינטר לאוטרו מרטינס. GettyImages
לאוטרו מרטינס יישאר באינטר בכל זאת?/GettyImages

* דני סבאיוס, שמושאל לארסנל העונה, עשוי לעזוב את ריאל מדריד בקיץ באופן קבוע. מי שמעוניינת בקשר הספרדי היא ולנסיה.

* ליל מתחילה להבין שהיא כנראה תאבד את ויקטור אוסימן בקיץ וכבר הכינה מחליף פוטנציאלי בדמותו של עומאר סאדיק מפרטיזן בלגרד. נאפולי רוצה מאוד את אוסימן.

* יאן ורטונגן במו"מ עם רומא בנוגע למעבר אפשרי בקיץ הקרוב. הקבוצה מבירת איטליה הציעה לבלגי בן ה-33 חוזה לשתי עונות עם אופציה לאחת נוספת, שכן הוא על סף סיום חוזהו בטוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully