וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: אבי אחת הנערות - "רצחו לה את הנפש, מכבי תל אביב גרמה נזק"

16.6.2020 / 20:35

האב אמר בריאיון לחדשות 13: "הפיצו שקרים כדי לצאת גיבורים עם האוהדים הקטנים שלהם". מכבי תל אביב הגיבה: "ההאשמות מנוגדות באופן מוחלט להתנהלות שלנו". הנערה השנייה מסרה עדות, שלושה שחקנים נוספים זומנו להעיד

צילום: דני מרון ואסף חיימוביץ עריכת וידאו: איתי עמרם

היום (שלישי) עשוי להתברר כיום כמפתח בפרשת הכדורגלנים והקטינות. הנה עדכונים שוטפים מכל המוקדים:

21:25: הנערה שהעידה היום במשטרה במשך שעות ארוכות, רשומה בסוכנות הדוגמנות שלה כבת 16, כך שעל פי הסוכנות היא אינה קטינה. לידיעה המלאה

20:00: שלושה שחקנים נוספים זומנו למסור עדות במשטרה לאחר ששמותיהם הוזכרו במהלך החקירה. שניים מהם משחקים כיום בליגת העל והשלישי שיחק בעבר והמשיך לליגות הנמוכות.

19:35: לאחר דברי האב, מכבי תל אביב פרסמה הודעת תגובה: "אנו מבינים את המצב העדין בו נמצאות הנערות ומשפחותיהן בימים אלה ומצרים על כך. עם זאת, האשמת מכבי תל אביב במעורבות ישירה או עקיפה בהפצת איומים, תמונות, סרטונים או שימוש בחברת יחסי ציבור כפי שנטען על ידי אביה של אחת הנערות הערב, אינה נכונה בלשון המעטה ומנוגדת באופן מוחלט לדרך בה מתנהלת מכבי תל אביב. המועדון פרסם הודעה המדברת בעד עצמה ביום שבת, בה גינה בכל תוקף השמצות והכפשות מכל סוג שהוא כלפי כל הצדדים המעורבים בפרשה".

18:20: אביה של אחת המתלוננות התראיין היום ב"חדשות 13" ואמר: "אנחנו מתמודדים עם השמצות ואיומים והכול התחיל באשמת קבוצת מכבי תל אביב כי הם הראשונים שיצאו לתקשורת והכפישו. הם עשו את זה, לא אני, הם נתנו את הלגיטימציה. הם התחילו להפיץ שקרים ולאיים. ומשם, אם הראש של הדג מסריח, אז כל הדג מסריח. הם יקחו את האחריות. הם לא יצאו להגנה, הם יצאו להתקפה. תחבקו את הנערות, הם עושים את זה עם חברות יחסי ציבור לנערות צעירות. אם הבן שלי היה עושה את זה לנערה, הדבר הראשון שהייתי עושה זה להתנצל בפניה ולבכות איתה. כי מספיק שנפלה שיערה או נעלבה או ירדה דמעה, קודם כל אני מחבק אותה ומבקש סליחה, אבל זה מה שמכבי תל אביב עשתה והיא גרמה נזק.

"יצאו גיבורים עם האוהדים הקטנים שלהם, שיודעים לקלל ולצעוק ואם הם היו עומדים מולי אז זה היה נראה אחרת. זה מה שהם יודעים לעשות. בן אדם שבא ורצח ומגיע לבית משפט ומביע חרטה ומתנצל, השופט לוקח את זה בחשבון. אז ככל שהדברים האלה הרבה פחות מרצח, אולי פיזי, אבל נפשי כן, יכלו להתנצל.

"כשהבת שלי תהיה מספיק חזקה ואנחנו מספיק חזקים, אז נדע לטפל בכל דבר, בכל אחד, בכל הודעה, בכל איום, בכל השמצה, בכל הוצאת דיבה, אחד-אחד ואולי זה יעזור לנערות אחרות, לילדות אחרות וייתן להן את הכוח להתמודד עם כל מיני כאלה שיכולים לכתוב במקלדת בלי להראות פרצוף או פנים ולהביא את עצמו לחזית ולדבר. כשנשאל מה מצבה הנפשי של בתו אמר האב: "אני.. אם שלי הוא רעוע ושברירי, אז שלה הרבה יותר גרוע. רצחו לה את הנפש".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "המועדון מגנה בכל תוקף השמצות והכפשות מכל סוג שהוא כלפי כל הצדדים המעורבים בפרשה".

17:00: אחרי כתשע שעות, הנערה השנייה סיימה למסור את עדותה לחוקרי המשטרה. לידיעה המלאה

12:10: דוברות המשטרה מבהירה - "בהמשך לבקשות שהוגשו לבית המשפט בנוגע להסרת צו איסור הפרסום הנוגע לחשודים, קבעה שופטת בית משפט השלום בראשון לציון כי לעת הזו צו איסור הפרסום יוארך עד למתן החלטה אחרת ומתייחס לכל פרט העלול לזהות את החשודים, שמות החשודים ופרטיהם של הקטינות".

9:48: עורך הדין של הנערה ששי גז סיפר לוואלה! ספורט: "איך אפשר לסגור תיק בלי לקחת תגובות? איך צריכה להרגיש מישהי שלא היתה בחקירה וכבר אומרים וכותבים שהתיק שלה נסגר? איך היא צריכה להרגיש כשהיא שומעת שלא נותנים אמון בעדות שלה?" לראיון המלא.

9:33: גם הנערה השנייה הגיעה למסור עדות. מדוברות המשטרה נמסר: "בהמשך לשאלות כתבים, אנו מאשרים כי הבוקר נמשך הליך גביית העדויות בתיק החקירה שעניינו חשד לעבירות מין בקטינות. להזכירכם, בית משפט השלום בראשון לציון הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים וכל פרט העלול לזהות את הקטינות. בימים האחרונים מופצים ברשתות החברתיות חומרים רבים הנחזים כקשורים לחקירה. אין בכוונתנו להתייחס בשלב זה לדברים עד לבירור העובדות בתיק ועד להסרת צו איסור הפרסום בנדון".

7:05: העיתונאי אלירן מלכי, יו"ר עמוות מצו"ף - מאגר ציבורי וניטור פדופילים, פרסם בטוויטר "מכתב פתוח לנערות", ובו בין היתר כתב: "החיים שלכן לעולם לא יחזרו להיות אותו הדבר. מוזמנות לשאול את הנערות מפרשת משחקי חברה. סליחה, לא נערות. נערות הליווי שניצלו את הזמר ואביו. והנהג. ושאר החברים. בעולם מתוקן המשטרה לא הייתה מחכה לאחת ממכן, שהיא אסקופה נדרסת, צל של אדם שבור שאינו מבין מה לעזאזל קורה סביבו, שתגיע לתחנה למסור עדות כדי שהיא (המשטרה) תוכל לסגור את התיק ולהודיע לשחקנים באופן רשמי שאין תשתית להעמידם לדין. התיק ייסגר. בתחנה יסבירו להורים שאפשר תמיד להגיש ערר, אבל בשביל מה? לא חבל על כל הסבל שהנערות עברו?"

6:43: ולאדן איביץ' אמנם אמר אמש שהוא לא רואה סיבה למה השחקנים לא יחזרו לסגל אם הכול יהיה כשורה איתם, אבל גורמים אחרים במועדון העריכו שלבעלים מיטש גולדהאר תהיה דעה מעט שונה ולבטח הוא לא יתנהג כרגיל ויישב על הגדר. טווח הפעולה של בעלי מכבי תל אביב יכול להיות מהחלטה להיפרד מהשניים ועד עונש חינוכי משמעותי שהם ירצו לתועלת הציבור לצד החזרה שלהם לסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully