וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: אחת הנערות רשומה כבת 16 בסוכנות דוגמנות

16.6.2020 / 21:25

ממידע שהגיע לוואלה! ספורט עולה כי הנערה שמסרה עדות במשך כתשע שעות, מופיעה כרגע בסוכנות שלה כבת 16. שלושה שחקנים נוספים זומנו להעיד במשטרה

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב נחקרים בפרשת הכדורגלנים והקטינות/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

פרשת הכדורגלנים והקטינות ממשיכה להיחקר במחלק הנוער של ימ"ר מרכז, שם העידה היום (שלישי) הנערה השנייה במשך כתשע שעות. כעת מתברר כי הנערה הזו רשומה כבת 16 בסוכנות דוגמנות המייצגת אותה, והנתון הזה עשוי להופיע כחלק מקו ההגנה של השחקנים. כזכור, עורכי הדין של השחקנים כבר הציגו מסמכים לפיהם הנערות (בנות ה-15) השתמשו בתעודות זהות מזויפות שבהן שנת הלידה שהופיעה היא 2001.

מסוכנות הדוגמנות לא נמסרה תגובה.

פרט לכך, שלושה שחקנים זומנו למסור עדות פתוחה במשטרה, לאחר ששמותיהם עלו במהלך החקירה. שניים מהם משחקים כיום בליגת העל והשלישי שיחק בליגה בעבר.

פרשת הכדורגלנים והקטינות. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
היו גם תעודות זהות מזויפות/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

אביה של אחת הנערות התראיין מוקדם יותר ב"חדשות 13" ואמר: "אנחנו מתמודדים עם השמצות ואיומים והכול התחיל באשמת קבוצת מכבי תל אביב כי הם הראשונים שיצאו לתקשורת והכפישו. הם עשו את זה, לא אני, הם נתנו את הלגיטימציה. הם התחילו להפיץ שקרים ולאיים. ומשם, אם הראש של הדג מסריח, אז כל הדג מסריח. הם יקחו את האחריות. הם לא יצאו להגנה, הם יצאו להתקפה. תחבקו את הנערות, הם עושים את זה עם חברות יחסי ציבור לנערות צעירות. אם הבן שלי היה עושה את זה לנערה, הדבר הראשון שהייתי עושה זה להתנצל בפניה ולבכות איתה. כי מספיק שנפלה שיערה או נעלבה או ירדה דמעה, קודם כל אני מחבק אותה ומבקש סליחה, אבל זה מה שמכבי תל אביב עשתה והיא גרמה נזק.

"יצאו גיבורים עם האוהדים הקטנים שלהם, שיודעים לקלל ולצעוק ואם הם היו עומדים מולי אז זה היה נראה אחרת. זה מה שהם יודעים לעשות. בן אדם שבא ורצח ומגיע לבית משפט ומביע חרטה ומתנצל, השופט לוקח את זה בחשבון. אז ככל שהדברים האלה הרבה פחות מרצח, אולי פיזי, אבל נפשי כן, יכלו להתנצל.

"כשהבת שלי תהיה מספיק חזקה ואנחנו מספיק חזקים, אז נדע לטפל בכל דבר, בכל אחד, בכל הודעה, בכל איום, בכל השמצה, בכל הוצאת דיבה, אחד-אחד ואולי זה יעזור לנערות אחרות, לילדות אחרות וייתן להן את הכוח להתמודד עם כל מיני כאלה שיכולים לכתוב במקלדת בלי להראות פרצוף או פנים ולהביא את עצמו לחזית ולדבר. כשנשאל מה מצבה הנפשי של בתו אמר האב: "אני.. אם שלי הוא רעוע ושברירי, אז שלה הרבה יותר גרוע. רצחו לה את הנפש".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully