וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה מיטרוביץ' היה מעורב בתאונת דרכים בהונגריה: "נהג במהירות מופרזת וללא רישיון רכב"

אקס מכבי תל אביב שמשחק כיום בהונגריה התנגש ברכב אחר ויצא ללא פגע, בתקשורת המקומית טוענים שהוא נסע שלא כחוק, המשטרה כבר הודיעה שתפתח בחקירה. מקבוצתו נמסר: "הדיווחים לא נכונים, הוא כלל לא אשם בתאונה"

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב נחקרים בפרשת הכדורגלנים והקטינות/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: פרשת הכדורגלנים והקטינות, השחקנים נחקרים, עדות נגבית מאחת הנערות

אקס מכבי תל אביב, הקשר הסרבי ניקולה מיטרוביץ', היה מעורב אתמול (שני) בתאונת דרכים בהונגריה, ממנה יצא ללא פגע. בתקשורת ההונגרית ישנם דיווחים סותרים בנוגע לתאונה ולמידת האשמה של הקשר בן ה-33, שמשחק כיום בקבוצה ההונגרית זלאגרסגי ט.א. שאותה מאמן גאבור מרטון.

"מיטרוביץ' נסע במהירות גבוהה יותר מהמותר, החליק על הכביש הרטוב והתנגש חזיתית ברכב אחר עם ה-Audi Q8 שלו", נכתב בהונגריה. "הנהג הנוסף שהיה מעורב בתאונה נפצע קשה ונלקח להמשך טיפול בבית חולים. נראה שמיטרוביץ' נהג במהירות גבוהה וללא רישיון רכב בתוקף והמשטרה המקומית כבר הודיעה שתפתח בחקירה".

הרכב של אקס מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ'. (צילום: בלאש הורבאט, https://www.vaol.hu/),
הרכב של מיטרוביץ' לאחר התאונה/(צילום: בלאש הורבאט, https://www.vaol.hu/)

"על פי עדי ראייה, האודי שבה נהג מיטרוביץ' הגיחה במהירות אחרי שעקפה מספר מכוניות בכביש שקט יחסית, כשלפתע התנגשה ברכב שהגיע ממול", הוסיפו בדיווח באתר ההונגרי, כשמנגד, במועדון שבו משחק הסרבי טוענים שהוא כלל לא אשם בתאונה: "ראשית, הדבר החשוב ביותר הוא שניקולה יצא מהתאונה ללא פגע. שנית, הדיווחים שעל פיהם הוא נסע במהירות מופרזת וללא רישיון רכב בתוקף לא נכונים. הוא כבר שב להתאמן עם הקבוצה לקראת משחק הליגה הקרוב".

מיטרוביץ' שיחק כבר בהונגריה, לפני שהגיע למכבי תל אביב בעונת 2013/14. הוא שיחק בשורות הצהובים במשך שלוש עונות לפני שעבר גם לבני יהודה. הוא עזב את ישראל לטובת קפריסין ועבר גם בסרביה, פולין ואזרבייג'ן לפני שהגיע לזלאגרסגי ט.א. בעונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully