וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שניסה להצטלם עם ליאונל מסי "ישלם על כך כל הקיץ"

אמו של הנער, שפרץ לכר הדשא במשחק של ברצלונה מול מאיורקה, סיפרה: "אני כועסת עליו מאוד, הוא לא מודע למעשיו"

אתר רשמי

ליאונל מסי וברצלונה נראו לא רע בכלל במשחק החזרה שלהם מהפגרה, כשהביסו את מאיורקה 0:4 בשבת. מלבד השערים, אחד האירועים הזכורים ביותר מאותו משחק היה הפריצה לכר הדשא של נער, שניסה להצטלם עם האליל שלו.

"תכננתי את זה זמן רב", סיפר הנער, שהצליח להתפלח לאצטדיון ופרץ לכר הדשא בדקה ה-54 עם חולצה של מסי מנבחרת ארגנטינה, לפני שנעצר על ידי כוחות האבטחה באצטדיון. "רציתי להצטלם עם מסי כי הוא האליל שלי. הגעתי לאצטדיון בסביבות הדקה ה-40. קפצתי מעל גדר בגובה שני מטר, ומהיציעים ירדתי למגרש. בהתחלה ראיתי את ג'ורדי אלבה, אבל אז ניגשתי למסי. בגלל הקורונה, הוא לא רצה להצטלם. אין לי חרטות שלא הצלחתי להצטלם איתו, כי בין כה וכה היו מאלצים אותי למחוק את התמונה".

בספרד דווח כי מדובר בהתנהגות פלילית אשר תוביל להעמדה לדין, בעוד ההתאחדות הוסיפה והדגישה כי "התנהגות שכזו מסכנת את בריאותם של יתר האנשים שבאצטדיון, כמו גם את טוהר המידות של הליגה". עוד דווח כי הנער, יליד צרפת, שיקר למשטרה במאיורקה באשר לזהות שלו.

היום (שני) התראיינה אמו של הנער לתקשורת הספרדית והתנצל על מעשיו: "הוא עדיין ילד ולא היה מודע למה הוא עושה. החברים שלו השפיעו עליו. כעסתי עליו מאוד, אני שבורה ולא ממש יודעת מה יהיה. דבר כזה לא יקרה שוב".

הנער יובא לרשויות החוק במאיורקה, אולם קבוצת הכדורגל היא זו שתספוג את העונש הכספי - 301 יורו, לפי "מארקה". "אני אם חד הורית לשלושה ילדים, ובמצב כלכלי רע", אמרה האם. "אני הולכת להעניש אותו, הוא יעבוד כל הקיץ כדי לשלם על מעשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully