וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיל ראמי התרברב בפני חבריו: "שכבתי עם פמלה אנדרסון 12 פעמים בלילה"

אלכסנדר קוקורין, חברו של הבלם הצרפתי מסוצ'י, גילה בריאיון: "הוא סיפר לנו שהיא הסקס הכי טוב שהיה לו בחיים". הזוג נפרד לפני כשנה, אחרי האשמות מצד כוכבת "משמר המפרץ" כי הכדורגלן ניהל חיים כפולים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אימג'בנק GettyImages

עדיל ראמי, שחקן נבחרת צרפת לשעבר ומי ששוחרר מסוצ'י אחרי שלושה חודשים שבהם לא שיחק, התרברב בפני חבריו לקבוצה הרוסית בנוגע ליחסיו עם פמלה אנדרסון. הבלם בן ה-34, שהיה בסגל הצרפתי בזכייה במונדיאל לפני שנתיים, נפרד מכוכבת "משמר המפרץ" בקיץ שעבר, לאחר יחסים שנמשכו יותר משנתיים ובסיומם נדרש להכחיש האשמות לפיהן בגד בשחקנית הטלוויזיה והתעלל בה.

אלכסנדר קוקורין, שהגיע לסוצ'י כדי לשקם את הקריירה שלו לאחר שהשתחרר ממאסר, גילה בריאיון: "ראמי סיפר לנו הרבה דברים מעניינים על פמלה. באופן טבעי, כולם רצו לדעת איך היא במיטה. הוא אמר שהיא הסקס הכי טוב שהיה לו בחיים. הוא אמר שהוא ופמלה היו עושים את זה 12 פעמים בלילה. הוא לא התבייש לחלוק איתנו את המידע הזה".

פמלה אנדרסון, אדיל רמי. splash
עדיל ראמי עם פמלה אנדרסון ב-2018/splash

לאחר הפרידה של הזוג בשנה שעברה, כתבה אנדרסון בת ה-52 באינסטגרם: "בשנתיים האחרונות החיים שלי היו שקר אחד גדול. הוא הוליך אותי שולל וגרם לי להאמין שהיתה בינינו אהבה גדולה. זה הרס אותי לגלות בימים האחרונים שהוא מנהל חיים כפולים. הוא התבדח על שחקנים אחרים שבגדו והחזיקו בחורות בדירות קרובות כדי לשלוט על הנשים שלהן. הוא קרא לאנשים האלו מפלצות. הוא שיקר לכולם. איך זה אפשרי לשלוט על ליבן של שתי נשים והנשמה שלהi ככה? אני בטוחה שהיו לו עוד נשים. הוא המפלצת.

"איך אני יכולה לעזור לכל כך הרבה אנשים ולא להיות חכמה מספיק כדי לעזור לעצמי? זה הסיוט הכי גרוע שלי. לא הייתי בחורה קנאית לפני שפגשתי אותו. אני שמחה עכשיו לדעת את האמת, אבל זה כואב לי מאוד. אני שמחה שדיברתי עם האקסית שלו, הוא שיקר גם לה. היא גם בהלם ומאוד עצובה".

ראמי הגיב בפוסט משלו וטען כי אנדרסון גרמה לכך שארגון צדקה למען נשים מוכות שהוא שימש כשגריר שלו, הדיח אותו בעקבות ההאשמות מצדה. "אם היא רצתה לפגוע בי, היא עשתה בחירה טובה", כתב אז. "היא הייתה מודעת למחויבות שלי כלפי נשים הסובלות מאלימות במשפחה, והיא ידעה שזה נושא הקרוב ללבי".

בעקבות אותם אירועים ראמי גם נזרק ממארסיי, ולאחר מכן עבר לפנרבחצ'ה הטורקית, במדיה רשם הופעה אחת. בפברואר האחרון חתם בסוצ'י, אבל כאמור לא הספיק לשחק בגלל פציעת ברך ומשבר הקורונה, וחוזהו הותר לפני כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully