וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: דוד קלטינס ונאור סבג סיכמו לעונה נוספת לאחר שהסכימו לקצץ בשכרם

28.5.2020 / 13:22

השניים ויתרו על חלק משכרם ויישארו גם בעונה הבאה. קלטינס: "נמצא במועדון שטוב לי בו, עם אנשים חמים וקהל מדהים"". במועדון ינסו לפתור את פלונטר הקיצוץ מול ניב זריהן

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים עורכת אימון ראשון עם מגע מלא

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, דוד קלטינס ונאור סבג סיכמו את תנאיהם בהפועל באר שבע גם לעונה. הבאה, לאחר שהסכימו להפחית משכרם. "אני נמצא במועדון שטוב לי בו, עם אנשים חמים וקהל מדהים", אמר קלטינס. "אנחנו חוזרים לשגרת המשחקים, יש לנו עוד מטרות ואני גאה להמשיך במועדון חזק ששואף גם בשנים הבאות להיאבק בצמרת". סבג הוסיף: "אני שמח להמשיך את דרכי במועדון ובעיר בה גדלתי. בשבת נחזור למשחקים ואעשה הכל על מנת לשמח אתכם, האוהדים, בתקווה שבקרוב נוכל לחזור לחגוג ביחד בטרנר".

נאור סבג שחקן הפועל באר שבע מול גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
״שמח להמשיך״. סבג/ברני ארדוב

אחרי שנשמו לרווחה עם היוודע תוצאות בדיקת הקורונה שנערכה לניב זריהן, בהפועל באר שבע יצטרכו כעת לפתור את פלונטר הקיצוץ שיש מול השחקן. זריהן הוא לא בין המרוויחים הגבוהים בקבוצה: שכרו היה צנוע ביחס לחוזים הגבוהים במועדון מאז שנקנה ממ.ס. אשדוד תמורת 3.2 מיליון שקל בינואר 2017.

ממש לפני התפרצות הקורונה היה אמור זריהן לזכות בשדרוג כספי אחרי למעלה משנתיים בקבוצה, ולפתוח את העונה הבאה עם חוזה חדש ומשדורג עליו כבר כמעט סיכמו הצדדים. אלא שכעת, לאחר ההחלטה של אלונה ברקת שהיא עוזבת, לא רק שלא מדברים עוד עם זריהן על שדרוג החוזה, אלא רוצים לקצצו. ברור כי לא מדובר על קיצוץ בסדר גודל של 40 אחוז, אך עדיין ייצא השחקן מקופח מכך שלא הספיק לחתום על חוזה חדש ערב הקורונה וכעת הוא מתבקש לקצץ מהחוזה הישן.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע הבהירה: תוצאות בדיקת הקורונה של ניב זריהן שליליות

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, ניב זריהן. דני מרון
עדיין לא צפוי להגיע לאימון הבוקר. זריהן/דני מרון

זריהן חש אתמול טוב יותר אחרי שקיבל את ההודעה כי הוא לא חולה בקורונה, אבל ספק אם יגיע הבוקר (חמישי) להתאמן מאחר שהוא עדיין סובל מדלקת בגרון ונוטל אנטיביוטיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully