וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: נקבעו התאריכים לחזרה באנגליה, איטליה וספרד

באיטליה יחזרו ב-13 ביוני עם חצי גמר הגביע, הפרמיירליג תשוב ב-17 עם מנצ'סטר סיטי - ארסנל. בספרד צפויים לחזור ב-11

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד חוזרת להתאמן

כדורגל

* באנגליה הודיעו שהפרמיירליג תחזור ב-17 ביוני עם המשחקים בין מנצ'סטר סיטי לארסנל ובין אסטון וילה לשפילד יונייטד, שני המשחקים החסרים בשל גמר גביע הליגה. לאחר מכן, המחזור המלא הראשון ישוחק בין 21-19 ביוני. הליגה האנגלית תחזור בדיוק 100 ימים אחרי המשחק האחרון שהתקיים במסגרתה. זו הפגרה הכי ארוכה שהייתה בפרמיירליג מאז פגרת הקיץ של 2006, אז היא ארכה 104 ימים.

אגב, עבור חובבי הפרמיירליג מדובר בחוויה גדולה, כיוון שביוני ויולי יהיו משחקים שבעה ימים בשבוע: בשישי ב-22:00, בשבת ב-14:30, 17:00, 19:30 ו-22:00, בראשון ב-14:00, 16:00, 18:30 ו-21:00 ובימי שני ב-22:00. בנוסף יהיו משחקי אמצע השבוע בימי שלישי רביעי וחמישי שיתקיימו ב-20:00 ו-22:00. כל השעות, אגב, לפי שעון ישראל.

* גם באיטליה הגיעו היום להחלטה לפיה חצי גמר הגביע ייערך ב-13 ביוני בעוד הליגה תחזור בשבוע שלאחר מכן, כלומר ב-20 ביוני. המשחקים הראשונים בחצי גמר הגביע כבר שוחקו, כבר שנאפולי - אינטר (0:1 במשחק הראשון) ויובנטוס - מילאן (1:1) יהיו המשחקים שיחדשו את הכדורגל האיטלקי.

* בספרד מדווחים שהליגה הספרדית תחודש ב-11 ביוני. המשחק הראשון יהיה הדרבי בין סביליה לבטיס.

* חלוץ ווטפורד טרוי דיני מאוכזב: "מבחינת יושר, העונה הזו כבר הסתיימה. צר לי על ליברפול, כי מגיע לה לזכות באליפות, אבל לא משנה מה יקרה, זו תהיה עונה שנהרסה על ידי הקורונה. זו לא תהיה עונה בה ליברפול זוכה כי היא הקבוצה הטובה ביותר, וחוגגת לראשונה אחרי 30 שנה. זה כמו לרוץ מרתון, לעצור לחודשיים ואז להמשיך את החלקים האחרונים".

* נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן גספארט טוען: "אם ריאל מדריד היתה מובילה את הטבלה לפני הפסקת הליגה, עונת 2019/20 היתה מסתיימת". כרגע, כידוע, ברצלונה מובילה על הבלאנקוס בשתי נקודות, עם 11 משחקים שנותרו.

* רובין קאזאן הודיעה: "שחקן נוסף אובחן כחולה קורונה". הפעם מדובר בניקולאי פויארקוב, מגן שמאלי בן 20 שרשם שש הופעות ליגה העונה.

שחקני ליברפול וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז, ג'ורג'יניו ויינאלדום מתאמנים. GettyImages
בשורות נהדרות לאוהדי ליברפול/GettyImages

כדורסל

* ב-NBA החליטו לדחות את טקס היכל התהילה של 2020, בו היו אמורים להיכנס טים דאנקן, קווין גארנט, קובי בריאנט ואחרים למוסד המפואר, לאביב של 2021. המועד המקורי היה לקראת סוף אוגוסט.

* מנהלת הליגה הספרדית בכדורסל הודיעה כי העונה תוכרע בטורניר שייערך בולנסיה, בהשתתפות 12 הקבוצות הראשונות בליגה. הקבוצות צפויות להתחלק לשתי בתים של שש קבוצות ולקיים חמישה משחקים בכל בית. שתי הראשונות מכל בית תעלינה לשלב חצי הגמר, שם יתקיים משחק נוק אאוט כששתי המנצחות ייפגשו בגמר, שייערך גם הוא במשחק בודד.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
ישוב לפרקט עוד העונה? ניקולה מירוטיץ'/GettyImages

* מרתון בוסטון בוטל לראשונה בהיסטוריה. התחרות, שמתקיימת ברציפות בכל שנה מאז 1897, תמיד נערכה גם בזמן של מלחמות עולם, מתיחות ואלימות פנים אמריקאית וסופות שלגים וגשמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully