וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: בספרד רוצים לחזור ב-11 ביוני, ברוקלין פותחת את מתחם האימונים

נשיא ה"לה ליגה" רוצה לחזור עם הדרבי של סביליה, ב-NBA מנסים לחזור להתאמן ובצרפת פסימיים: "ללא חיסון, הספורט לא יחזור לשגרה"

אתר רשמי

בווידאו: שון דאוסון חוזר לאימוני בדאלונה

כדורגל

* אחרי האישור מראש הממשלה, חאבייר טבאס נשיא הליגה הספרדית התייחס למועד החזרה ואמר: "התקווה שלנו היא לחזור כבר ב-11 ביוני עם הדרבי בין סביליה לבטיס".

* באיטליה מתקדמים בהדרגה לקראת חזרה, אבל ארגון השחקנים שיגר אזהרה נוספת בעקבות הרצון לקיים משחקים בשלוש שעות קבועות: 16:30, 18:45 ו-21:00. "משחקים ב-16:30 אחר הצהריים, בשיא הקיץ של חודשי יוני ויולי, לא באים בחשבון", אמר אומברטו קלצ'אניו, סגן נשיא הארגון. "אני יודע שהיו משחקים מוקדמים בשעות החום במונדיאל 1994, אבל היו רק שניים כאלה. כאן רוצים לקיים יותר, ואפילו באותו סוף שבוע. ראשי המועדונים צריכים לדאוג לבריאות השחקנים, לא רק לזכויות השידור ולרייטינג של המשחקים. אנחנו פתוחים לרעיון של משחקים ב-18:45 ו-21:00".

* רוקסנה מראצ'ניאנו, שרת הספורט של צרפת, טענה ב-RTL: "ללא חיסון, לא תהיה חזרה לשגרה בספורט. אנחנו מאמינים שנוכל לחזור לפעילות באמצע יולי או בתחילת אוגוסט, אבל אני לא יודעת באילו תחרויות".

שחקן מילאן זלאטן איברהימוביץ' לפני שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
השחקנים באיטליה מוכנים לשחק רק משעות הערב/רויטרס

כדורסל

* ברוקלין נטס תפתח את מתחם האימונים שלה ביום שלישי לשחקנים שירצו להתאמן באופן עצמאי. "הארגון ייצמד בקשיחות לפרוטוקולים של ה-NBA ומומחים למחלות זיהומיות יוודאו שננקטו כל אמצעי הזהירות".


* כל שחקני אנאדולו אפס ואנשי הצוות עברו אמש (ראשון) בדיקות קורונה ולא נמצא בקבוצה אף אחד שנדבק. מוליכת היורוליג הביעה תמיכה בחידוש העונה האירופית ותוכל כעת לשוב לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully