וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן מישל אולאס: "אנחנו מרגישים כמו אידיוטים, מה שקרה בצרפת זה סקנדל"

נשיא ליון הגביר את המתקפה על עצירת הליגה הצרפתית: "בספרד היו יותר מתים והם מצאו את הדרך לחזור. אצלנו אפילו לא הציצו בפרוטוקול של אופ"א

אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

ז'אן מישל אולאס, הנשיא הוותיק של ליון, ממשיך להיאבק בהחלטה לסגור את העונה בליגה הצרפתית. ההחלטה הזו הותירה את ליון מחוץ לאירופה אחרי 25 שנים רצופות, וגם הערעור הראשון שהגישה הקבוצה יחד עם היורדות טולוז ואמיין נדחה על הסף. הליג 1 היא היחידה מבין חמש הליגות הבכירות שלא תחזור העונה.

נשיא ליון, ז'אן מישל אולאס. GettyImages
עדיין כועס. ז'אן מישל אולאס/GettyImages

אחרי ההודעה הסרקסטית שבה בירכה ליון את הליגה הספרדית על חזרתה לפעילות, התראיין אולאס ל"ל'אקיפ" ותקף: "זה פרדוקס שמדינה כמו ספרד, שהיו בה הרבה יותר מתים ממגיפת הקורונה מאשר בצרפת, ידעה לבחון את הדברים ולמצוא דרך להחזרת הכדורגל. אופ"א ביקשה מכולם לגלות סבלנות. כשאנחנו רואים את הנציגים שלנו משתתפים במפגש התאחדויות הכדורגל ומציגים מסקנות כל כך שונות, אנחנו מרגישים כמו אידיוטים".

אולאס הוסיף: "אופ"א אפילו הציגה פרוטוקול רפואי משלה, אבל בצרפת אפילו לא הציצו בו. זה לא ייאמן, סקנדל של ממש".

ליון עדיין ממתינה לחזרת ליגת האלופות, שם היא אמורה להגיע באוגוסט לטורינו כדי לקיים את משחק הגומלין מול יובנטוס בשמינית הגמר, אחרי ניצחון 0:1 במשחק הביתי. כמו כן, הקבוצה העפילה לגמר גביע הליגה מול פריז סן ז'רמן, שגם לגביו התכנון הוא לקיימו באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully