וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ארסנל רוצה את פיליפה קוטיניו, ברצלונה תתפשר?

על פי "אל מונדו", התותחנים הצטרפו למאבק על הקשר הברזילאי וינסו להוריד את המחיר העומד על 80 מיליון יורו. נשיא מועדון נעוריו של לאוטרו מרטינס: "העברתו לברצלונה סגורה"

אתר רשמי

* ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים כי ארסנל הצטרפה לרשימת המעוניינות בקשר הברזיליאי פיליפה קוטיניו, שלא ימשיך בבאיירן מינכן לאחר שזו לא מימשה את אופציית הרכישה מול ברצלונה. "מיקל ארטטה משוכנע כי יוכל להחזיר את קוטיניו לרמה הגבוהה שאפיינה אותו באנגליה, וכך ארסנל תוכל להתחרות בליברפול ומנצ'סטר סיטי", נכתב בעיתון הקטלאני. התותחנים מקווים להוריד את המחיר, שכן ברצלונה דורשת לפחות 80 מיליון יורו.

* קרלוס פאבלו, נשיא קבוצת ליניירס שבה החל לאוטרו מרטינס את הקריירה שלו, אמר בריאיון רדיופוני בארגנטינה: "עסקת העברתו לברצלונה סגורה כמעט סופית. אני לא חושב שהם יגידו לנו משהו עכשיו אלא יחכו שהעונה תחודש. כולנו נרגשים עבור לאוטרו, זו סיטואציה יוצאת דופן עבורנו. הכסף שנקבל מהעסקה הזו יסייע לנו לשגשג. מגיעים לנו 20 אחוזים מהסכום שתקבל ראסינג קלוב, בתוספת דמי סולידריות המייצגים 1.59 אחוזים מדמי ההעברה".

* בתקשורת הספרדית מדווחים שברצלונה עוקבת אחרי דייגו טאלברון, החלוץ בן ה-18 שכבש 22 שערים עבור קבוצת המילואים של סביליה העונה. ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שברצלונה שלחה סקאוטים כדי לעקוב אחריו במספר משחקים במהלך השנה האחרונה, כשגם מספר קבוצות פרמיירליג עוקבות אחריו.

* בצל הדיווחים על טרייד אפשרי בין ז'ואאו קאנסלו לנלסון סמדו, ב"קאלצ'ומרקטו" מדווחים שיובנטוס מעוניינת גם בג'ורדי אלבה ועשויה להגיש הצעה על המגן השמאלי המצוין, אותו היא מייעדת כמחליף של אלכס סנדרו בעונה הבאה.

* ומה קורה עם הטרייד של ברצלונה ליובה? ב"טוטומרקטו" טוענים שארתור סוף סוף נתן את הסכמתו לעבור לקבוצה האיטלקית, מה שאמור לסלול את הדרך לעסקה הגדולה שבמסגרתה מיראלם פיאניץ' יצטרף לאלופת ספרד.

* בעקבות ההתעניינות הגוברת בגונסאלו היגואין, שרמז על אפשרות שיחזור לריבר פלייט ומבוקש גם בניוקאסל, וולבס ודי.סי יונייטד מה-MLS, החליטה יובנטוס להציב לחלוץ תג מחיר של 18 מיליון יורו.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
יעזוב את פריז? קבאני/רויטרס

* ב"לאקיפ" מדווחים שאינטר הגישה לאדינסון קבאני הצעה לחוזה לשלוש שנים. האיטלקים רוצים לגבור על אתלטיקו מדריד, מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל שגם מעוניינות בסקורר האורוגוואי של פריז סן ז'רמן. קבאני צפוי להחליף באינטר את לאוטרו מרטינס שככל הנראה יעבור לברצלונה.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס עשויה להציע למנצ'סטר יונייטד את אדריאן ראביו, דוגלאס קוסטה וארון רמזי פלוס כסף תמורת פול פוגבה.

* ב"סקיי איטליה" טוענים שנאפולי מתכננת מכירת חיסול בקיץ שתכלול בין היתר את קאלידו קוליבאלי, אלאן, ארקדיוש מיליק ופאוזי גולאם. בקבוצה בונים על הכנסה של 200 מיליון יורו בעקבות המכירות, כסף שישמש לרכישות עתידיות.

* בתקשורת האיטלקית מדווחים שראלף רנגניק, המאמן המיועד של מילאן, ינסה להביא איתו את מרסל זאביצר קשרה האוסטרי של לייפציג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully