וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג הביסה 0:5 את מיינץ, עוד תבוסה לשאלקה

השוורים, שהביסו את מיינץ 0:8 בסיבוב הראשון, שוב התפוצצו, טימו ורנר כבש שלושער שני העונה מול אותה יריבה. שאלקה-אוגסבורג 3:0

רויטרס

המחזור ה-27 בבונדסליגה נמשך היום עם שלושה משחקים, כשבמוקד ר.ב .לייפציג הביסה 0:5 את מיינץ האומללה. שאלקה המשיכה להיראות רע והפעם הפסידה בביתה 3:0 לאוגסבורג. פ.צ. קלן סחטה 2:2 דרמטי במיוחד מפורטונה דיסלדורף.

טימו ורנר עם קווין קמפל שחקני ר.ב. לייפציג. רויטרס
ורנר חוגג עם קאמפל/רויטרס

מיינץ - ר.ב. לייפציג 5:0

אחרי שאכזבה במחזור הראשון של פוסט הקורונה עם 1:1 ביתי מול פרייבורג, הצליחה הקבוצה של יוליאן נאגלסמן להראות שהיא עדיין כאן ובגדול ולא תוותר על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. לייפציג, שבסיבוב הראשון הביסה 0:8 את מיינץ, הסתפקה הפעם בחמישייה בלבד כשטימו ורנר, שכבש שלושער בסיבוב הראשון, מצא הפעם את הרשת שלוש פעמים נוספות והגיע ל-24 שערי בונדסליגה. כשמוסיפים לכך את שבעת הבישולים שלו, אז לוורנר יש מעורבות ב-31 שערי ליגה העונה, יותר מאשר רוברט לבנדובסקי וג'יידון סאנצ'ו (30 כל אחד).

החגיגה של האורחת החלה בדקה ה-11. קונרד ליימר פרץ בימין, עבר את השומר שלו ומסר לרוחב, טימו ורנר המשיך בנגיעה פנימה את ה-0:1. בדקה ה-23 זה כבר 0:2, הפעם אחרי שמרסל זאביצר הגביה מימין ויוסוף פאולסן נגח מקרוב פנימה. זאביצר כבש בעצמו את השלישי בדקה ה-36 אחרי בישול של פאולסן, שחגג את ההופעה ה-250 שלו בלייפציג בסטייל. השער היפה ביותר במשחק הגיע בדקה ה-48 כשקווין קאמפל פרץ משמאל והעביר מסירת רוחב לוורנר, שמול שער ריק בעט פנימה את ה-0:4. ורנר השלים את השלושער בדקה ה-75 אחרי בישול נוסף של פאולסן וזה 0:5.

זו הפעם החמישית בסך הכול בהיסטוריה של הבונדסליגה ששחקן כובש פעמיים שלושער באותה עונה מול אותה קבוצה. הפעם האחרונה הייתה ב-1998/9 כשאולף קירסטן עשה את זה מול בורוסיה מנשנגלדבאך. לפני כן, גרד מולר עשה את זה פעמיים (מול פורטונה דיסלדורף ב-1974/5 ונגד שאלקה ב-1973/4) ולותאר אמריך ב-1965/6 מול גלדבאך. בנוסף, לייפציג השלימה 0:13 בסיכום שני המפגשים עם מיינץ וזה הניצחון הכפול השני הכי גדול בתולדות הבונדסליגה כשרק בורוסיה מנשנגלדבאך מול איינטרכט בראונשוויג ב-1984/5 היה גדול יותר (0:10 ו-4:0).

עוד בוואלה!

באיירן מינכן הביסה 2:5 את פרנקפורט, גם דורטמונד ניצחה

לכתבה המלאה
החומה של שאלקה במשחק נגד אוגסבורג. GettyImages
שאלקה סופגת/GettyImages

שאלקה - אוגסבורג 3:0

תשעה משחקים ללא ניצחון ושני שערי זכות בלבד במהלכם - זה המאזן המחריד של שאלקה, שאחרי התבוסה 4:0 בדרבי בדורטמונד חזרה הביתה ולמזלה לא היו שם אוהדים כדי לראות הפסד מביך לא פחות. אוגסבורג, שבעצמה הגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים וניצחון בודד ב-2020, ניצחה לראשונה בתולדותיה בגלזנקירשן והתרחקה מהתחתית. אדוארד לובן סובב כדור חופשי נהדר אל הרשת בדקה השישית, המחליף הניגרי נואה-ג'ואל סרנזן-באזי סגר עניין עם מבצע אישי בדקה ה-76 וחגג שער בכורה בבונדסליגה, ובתוספת הזמן סרחיו קורדובה חטף כדור ללבנט מרג'אן הצעיר וחתם את ההשפלה.

אנתוני מודסט שחקן פ.צ. קלן מול אלפרדו מוראלס שחקן פורטונה דיסלדורף. רויטרס
אנתוני מודסט מול אלפרדו מוראלס/רויטרס

פ.צ. קלן - פורטונה דיסלדורף 2:2

איזו דרמה ענקית בקלן. המארחת הצליחה להרוויח נקודה ולגזול מדיסלדורף שתיים בזכות שתי נגיחות בדקות הסיום, שהותירו את האורחת עם 24 נקודות בלבד במקום ממנו הולכים למבחני הישרדות. קנאן קרמאן העלה את דיסלדורף ליתרון בדקה ה-41, מארק אות קיבל הזדמנות להשוות אבל החמיץ פנדל בדקה ה-59 וכעבור שתי דקות אריק טומי כבר קבע 0:2. אבל שתי הגבהות של דומיניק דרקסלר ונגיחות של אנתוני מודסט (88) וג'ון קורדובה עם ה-11 שלו העונה (91) השאירו נקודה אחת בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully