וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הקבוצה עם הכי הרבה נדבקים בספורט העולמי "המציאה חולי קורונה"?

אחרי שהליגה המקסיקנית בוטלה לאור מקרי ההידבקות הרבים בסנטוס לגונה (15 חולים ללא סימפטומים) ביריבה קרוס אסול תקפו: "פברקו מקרים כי לא רצו לחזור לשחק, אנחנו יודעים את האמת"

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

מקסיקו הצטרפה לרשימת המדינות שביטלו את ליגת הכדורגל, וההחלטה הזו לא התקבלה בשביעות רצון על ידי כולם. הצעד הגיע לאחר שסנטוס לגונה דיווחה על 12 שחקנים שהתגלו אצלה תוך שעות כי הם חולים בקורונה, והפכה בכך לקבוצה עם מספר החולים הגבוה בעולם הספורט. אחרי ההודעה כי הליגה לא תחזור, הכמות כבר גדלה ל-15 חולים מסנטוס, כשמקרה הידבקות נוסף התגלה בקבוצת צ'יבאס מגואדלחארה.

אלפרדו אלברס, סגן נשיא קבוצת קרוס אסול, טען כי הדיווחים מצד סנטוס לגונה הם שקריים. "דברים כאלה קורים כן, יש פה קבוצה שהמציאה מקרי הידבקות אצלה", האשים אלברס. "זו הקבוצה היחידה עם חולים. אנחנו יודעים את האמת, אנחנו יודעים מי עומד מאחורי כל זה כדי להיות במוקד העניינים".

השוער ג'ונתן אורוסקו עם שחקני סנטוס לגונה. GettyImages
אמת או שקר? שחקני סנטוס לגונה/GettyImages

קרוס אסול לא עצרה את אימוניה, למרות הודעת הליגה, ואלברס אמר: "העמדה שלנו הייתה כל העת להמשיך לשחק, אבל לארגונים אחרים היו רעיונות אחרים. האינטרס שלהם היה לא לשחק. אנחנו רצינו להיאבק על תואר האליפות על כר הדשא.

בסנטוס לגונה טענו כי לכל החולים מהקבוצה אין תסמינים, כשהשחקן היחיד ששמו פורסם הוא השוער ג'ונתן אורוסקו, שאף הפר את כללי הריחוק החברתי בחגיגות יום הולדתו ה-34.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully