וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן פרמיירליג חשוד שסימם צעירה ואנס אותה ביחד עם חבריו

המשטרה החלה בחקירה, זהות הכדורגלן לא פורסמה. הצעירה טוענת שהתעוררה לצדו ערומה וחבולה ולא זכרה דבר מהלילה הקודם

אתר רשמי

כדורגלן מהפרמיירילג שזהותו לא פורסמה, מואשם על ידי אשה צעירה בהשתתות באונס קבוצתי במהלך מסיבה ביתית. הדיווח ב"דיילי סטאר" מגיע כמה ימים אחרי שקאלום האדסון אודוי מצ'לסי הואשם באונס - אבל מדובר במקרה שונה.

אשה צעירה הגישה תלונה במשטרה ובה סיפרה שבמהלך מסיבה בדירה שכורה (ותוך כדי התעלמות מהנחיות הבידוד), כמה מהנוכחים אנסו אותה. היא נבדקה על ידי צוות רפואי ונפתחה חקירה.

אחת מחברותיה של הצעירה סיפרה שהנאנסת לכאורה, לא זוכרת כמעט כלום והיא חושדת שהיא סוממה, בעיקר לאור העובדה שאדם התקשר אליה יום למחרת ממספר לא מזוהה ואמר לה שהמשקה שלה קיבל "חיזוק". אותה חברה סיפרה שהציעו להן משקאות, אבל שהן לא שתו יותר משתי כוסות.

בבוקר הצעירה התעוררה ערומה כשהכדורגלן לצדה - גם כן ערום - ורגליה שרוטות. אותה חברה אמרה: "בלילה לפני כן היא בקושי הצליחה לעמוד. אין שום סיכוי שהיא קיימה יחסי מין בהסכמה".

אילוסטרציה. ShutterStock
חברתה של המתלוננת: "בלילה לפני כן היא בקושי הצליחה לעמוד. אין שום סיכוי שהיא קיימה יחסי מין בהסכמה"/ShutterStock

בשבוע שעבר קאלום האדסון-אודוי נעצר לאחר שדוגמנית הלבשה תחתונה טענה שאנס אותה. הכישרון הצעיר של צ'לסי ונבחרת אנגליה הזמין לביתו אישה שפגש ברשת, אולם ב-4 בבוקר זו הזמינה אמבולנס ומשטרה אחרי תקרית אלימה. החוקרים ממשיכים לבדוק את התקרית הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully