וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: צפו בשער הנהדר של מסי באימון, דמיאן לילארד מאיים שלא לשחק

הפרעוש חזר חד מתמיד, כוכב פורטלנד טוען שיישאר על הספסל אם קבוצתו תחזור ללא סיכוי להגיע לפלייאוף. בספרד מחלקים מנויים בחינם

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד חזרה להתאמן

כדורגל

* אספניול ולגאנס הציעו מנויים חינם לעונת 2020/21 לאוהדים להם היה מנוי לעונת המשחקים הנוכחית, שהופסקה. יש לציין שעדיין לא ברור האם קבוצות בכלל יוכלו לארח עם קהל בעונה הבאה בספרד.

* שוער העבר האגדי דינו זוף טוען: "אין ספק שליובנטוס יהיה יתרון בזכות האפשרות לבצע חמישה חילופים, כי הסגל שלה כל כך חזק. זה, לבד, יכול לאפשר לה לכוון לאליפות".

נראה שעל ליאונל מסי יש מעט מאוד חלודה

* בורנמות' אישרה כי עובד המועדון שנדבק בקורונה הוא שוער הקבוצה ארון רמסדייל. השחקן נבדק בשבוע שעבר ותוצאת הבדיקה חזרה שלילית, אך כעת כאמור, התקבלו תוצאות חיוביות השוער, שלא הראה סימפטומים למחלה ייכנס לבידוד עצמי.

* איך ייתכן שליגות רבות באירופה לאט לאט חוזרות ובצרפת הודיעו על ביטול? נשיא ליון ז'אן מישל אולאס כתב מכתב לממשלת צרפת והאיץ בהם לחדש את העונה: "אדוני ראש הממשלה, שר הספורט, ה-2 ביוני יאפשר לנו להתארגן לסוף הסגר ולטפל בעניינים מעשיים, כמו מירוצי סוסים והבחירות המוניציפליות. הרבה תקווה יש לקראת היום הזה, שבו צרפת תחזור לדינמיקה הנכונה. ה-2 ביוני גם יוכל להיות הזדמנות לתיקון הטעות שנעשתה על ידי הכדורגל הצרפתי, ולאפשר לנו, יחד עם מתווה בריאות מסודר, לחזור לאימונים, ואולי, למה לא, להחזיר בחודשים יולי-אוגוסט לפעילות את הכדורגל כפי שהוצע בעבר על ידי אופ"א?".

* מנכ"ל פיורנטינה ג'ו בארונה צופה שינוי מהותי בשוק ההעברות - גדוש בהשאלות וטריידים: "מדברים הרבה על תקרת שכר, אבל בשביל זה פיפ"א חייבת לקבל החלטה. חייבים להיות אותם חוקים לכל הליגות. בגלל המשבר, שוק ההעברות יהיה שונה לחלוטין. יהיו הרבה יותר השאלות, והרבה החלפות של שחקנים. נצטרך להיות זהירים מאוד, כי השווי של השחקנים יירד בתקופה הזאת. מי שיחוו רגעי קושי הן הקבוצות הקטנות, ונהיה חייבים לעזור להן כדי לייעל את המערכת, ולא לנצל את זה".

* נשיא ההתאחדות הגרמנית פריץ קלר טוען שהכדורגל צריך להשתנות אחרי הקורונה: "צריך ללמוד מהטעויות שלנו, כי המשבר הוא הזדמנות לעצב מחדש את הכדורגל. אנחנו צריכים להביא את הכדורגל לעם, ליום-יום, כך שצריך לשפר את המערכת הפיננסית, וכן, גם תקרת שכר. עמלות לסוכנים וסכומי עתק על העברות ורכש רק מרחיקים את האוהדים ויוצרים ניכור לענף האהוב. הכדורגל חייב לספק פתרונות לנושאים האלה".

עוד בוואלה!

ברצלונה הלחוצה חייבת למכור עד סוף יוני, פ.ס.ז' תרכוש את איקרדי

לכתבה המלאה
לאון גורצקה עם רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
מציאות חדשה, בואו ננצל אותה. הבונדסליגה/רויטרס

* אלקמאר פנתה לאופ"א בבקשה שתשנה את החלטתה, ותיתן גם לה מקום בליגת האלופות. אחרי שהליגה ההולנדית בוטלה, אייאקס זכתה במקום המובטח היחיד שיש להולנדים בצ'מפיונס, בגלל שהיא מובילה על אלקמאר בהפרש שערים. באלקמאר טוענים שהם היו צריכים לקבל את המקום המובטח במפעל בגלל שהם גברו על אייאקס במהלך העונה. "הפרש שערים זה לא מרכיב מכריע", כתבו בקבוצה.

* שחקנים באיטליה מתקוממים על העובדה שייתכן שעם חזרת הליגה ייערכו משחקים בשעות היום באמצע הקיץ. "לשחק ב-16:30, ביוני או יולי? אין סיכוי שזה יקרה", אמר סגן נשיא ארגון השחקנים. קפטן ברשיה דניאלה גסטאלדלו: "אתם שוב מסכנים את בריאות השחקנים. לשחק כל כך הרבה משחקים, ועוד בחום הזה? עשינו את זה במונדיאל בברזיל, שיחקנו ב-90 אחוז לחות. זה קשה מאוד".

* מאמן ברנלי שון דייץ' מעריך שכשהליגה האנגלית תחזור, יקרו דברים מוזרים. "זה כמו שאתה רואה בתחילת עונה או בסוף עונה תוצאות מוזרות, כשקבוצות או מחפשות את עצמן או שגמרו את העונה או קבוצות שנלחמות על חייהן. ואז אתה מקבל תוצאות לא שגרתיות. ועוד לא כל השחקנים רוצים בכלל לשחק. כמה מרוכזים יהיו כולם? כל זה יביא לתוצאות מוזרות".

* בדיילי מייל האנגלי דווח כי קבוצות הפרמיירליג צפויות להיפגש בקרוב ולדון באפשרות שייתבעו בגין הריגה במידה ואחד משחקניהם ימות בעקבות נגיף הקורונה, זאת על רקע סירובם של שבעה שחקנים בכירים לשוב לאימונים מחשש שיידבקו.

* חלק מהכדורגלנים באנגליה הביעו דאגה מעצם החזרה לפעילות ולאימוני מגע. פגישות וידאו צפויות להתקיים בין הנהלת הפרמיירליג לבין הקפטנים של המועדונים ונציגי השחקנים על מנת למצוא מענה לחששותיהם של השחקנים.

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. GettyImages
דברים נחרצים. לילארד/GettyImages

ענפים נוספים

* שחקן פורטלנד דמיאן לילארד הכריז: "אם נחזור ויחליטו להוסיף עוד כמה משחקים כדי לסיים את העונה הסדירה, ויזרקו אותנו שם למשחקים חסרי משמעות ולא תהיה לנו הזדמנות אמיתית להגיע לפלייאוף, אהיה עם הקבוצה, כי אני חלק מהקבוצה, אבל לא אשתתף במשחקים". הבלייזרס, יש לציין, מדורגים במקום התשיעי במערב, מרחק 3.5 משחקים מממפיס השמינית, כך שסיכוייהם להעפיל לפלייאוף נראים בעייתיים למדי. "אגיע לעבודה, אתאמן, אבל אני הולך לשבת על הספסל במשחקים", הוסיף לילארד. "אם יחזרו ויחליטו על טורניר כלשהו, נניח בין המדורגות 7 ו-12, זה יהיה מושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully