וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ברצלונה הלחוצה חייבת למכור עד סוף יוני, פ.ס.ז' תרכוש את איקרדי

ESPN: "ברצלונה במירוץ להכנסת 70 מיליון יורו עד סוף חודש יוני ממכירת שחקנים". אלגרי על הכוונת של פריס סן ז'רמן, שמקווה להתפשרות של אינטר

אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

* ESPN מדווח: "ברצלונה במירוץ להכנסת 70 מיליון יורו עד סוף חודש יוני ממכירת שחקנים כדי לאזן את תקציב הקבוצה". בבארסה חוששים כי על אף המו"מים שהקבוצה מנהלת על רכישת שחקנים (כולל לאוטרו מרטינס), לא תהיה לה אפשרות לשלם את הסכומים עקב ההפסדים ממשבר הקורונה. ארתור, ארתורו וידאל ואיוון ראקיטיץ' הוזכרו כמועמדים לעזוב - אבל כל השלושה מעוניינים להישאר. ג'וניור פירפו, סמואל אומטיטי ונלסון סמדו נחשבים גם הם לנכסים למכירה - אבל בארסה מתקשה למצוא להם קונים במחיר ראוי. ההפסדים של ברצלונה מתקופת הקורונה - 50 מיליון יורו ממכירת כרטיסים ומהמויזאון, 39 מיליון מהכנסות טלוויזיה, בין 20 ל-25 מיליון ממכירות מרצ'נדייז, ועוד.

בתחילת השנה ברצלונה חזתה שבעונת 19/20 היא תעבור את רף מיליארד היורו בהכנסות. כחלק מזה היא תקצבה הכנסות של 124 מיליון יורו ממכירת שחקנים והשאלות. בפועל היא הכניסה רק ממכירת מלקולם לזניט (40 מיליון) והשאלות של קוטיניו וטודיבו. לכן ב-30 ביוני, כשהשנה הפיננסית נגמרת, היא חייבת להכניס כסף ממכירות, על פי הדיווח.

* עוד טוענים ב-ESPN: חלוץ אינטר מאורו איקרדי בדרך להשלמת המעבר לפריס סן ז'רמן. איקרדי, 27, הגיע לפריס בהשאלה אחרי שנה סוערת באיטליה, כשלצרפתים אופציית רכישה שלו ב-70 מיליון יורו. פ.ס.ז' מקווה להורדת מחיר בגלל משבר הקורונה, ולהשלים את העסקה.

מאורו איקרדי פריס סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
יישאר? איקרדי/רויטרס

* בתקשורת האיטלקית מדווחים שמילאן מעוניינת במריו גצה, אבל מוכנה לשלם לו הרבה פחות ממה שהרוויח בבורוסיה דורטמונד. גצה הרוויח בגרמניה 8 מיליון יורו לעונה, מילאן תהיה מוכנה לשלם לו עד 3.5 מיליון יורו.

* ב"ספורט" מדווחים שפריס סן ז'רמן מעוניינת בעוסמאן דמבלה הקיצוני הצרפתי של ברצלונה. דמבלה עשוי להיות הפיתיון בעסקה אפשרית עבור ניימאר. מאידך, ב"מארקה" טוענים שניימאר לא ראשון בסדר העדיפויות של הקבוצה, אלא לאוטרו מרטינס ומיראלם פיאניץ'.

* על פי "הסאן", ליברפול הציבה את אדאמה טראורה בראש רשימת הרכש שלה לעונה הבאה. הקיצוני בן ה-24 של וולבס, שכבש העונה ארבעה שערי ליגה ובישל עוד שבעה, זכה למחמאות מיורגן קלופ בדצמבר האחרון ("הוא כישרון גדול מאוד, המהירות שלו יוצאת דופן וקשה לעצור אותו"). וולבס צפויה לדרוש כ-60 מיליון ליש"ט.

* "טוטוספורט" מדווח כי נאפולי תדרוש מאתלטיקו מדריד 35 מיליון יורו ואת דייגו קוסטה תמורת החלוץ הפולני ארקדיוש מיליק.

* מנצ'סטר יונייטד מוכנה להיענות לרצונו של כריס סמולינג להישאר ברומא, ולכן הורידה את מחירו של הבלם המושאל ל-18 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

ארסנל רוצה את פיליפה קוטיניו, ברצלונה תתפשר על פחות מ-80 מיליון יורו?

לכתבה המלאה
כריס סמולינג שחקן רומא. GettyImages
מנצ'סטר יונייטד הולכת לקראתו. כריס סמולינג/GettyImages

* ב"טלפוט" טוענים: פריז סן ז'רמן היא המובילה כעת במרוץ להחתמת גבריאל, הבלם בן ה-22 של ליל, שהוזכר כמועמד לריאל מדריד ולקבוצות בכירות באנגליה.

* ראן הצרפתית, שתשחק בפלייאוף ליגת האלופות לראשונה בתולדותיה, מחפשת בלם עם רגל שמאל ועשויה להגיש הצעה לוויאדוליד על מוחמד סאליסו, הבלם בן ה-21 שמבוקש גם באתלטיקו מדריד. מחירו מוערך בכ-12 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully