וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ריבר פלייט לשעבר נעצר לאחר שאיים לרצוח את אם ילדיו

קרלוס אראנו, ששיחק בריבר ולפני כן זכה באליפות עם ראסינג קלוב, מואשם באלימות על רקע מגדרי. לפני כמה חודשים חתם על קוד אתי בראסינג, בעקבות תלונה דומה על שחקן הקבוצה

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

משטרת בואנוס איירס בארגנטינה עצרה היום (ראשון) את קרלוס אראנו, מגן ראסינג קלוב וריבר פלייט לשעבר, שפרש מכדורגל לפני ארבע שנים, לאחר שאיים לרצוח את אם ילדיו.

שחקן העבר בן ה-40, שמאמן כיום נערים במועדון נעוריו ראסינג, הגיע לביתה של האקסית כדי לבקר את ילדיו. על פי הדו"ח המשטרתי, שיחה בין בני הזוג לשעבר התפתחה לאיומים מפורשים של אראנו כי יהרוג את האישה. שוטרים הגיעו למקום ועצרו אותו.

על פי עדות האישה, היחסים בין השניים הסתיימו לפני שנה, אבל הקשר נמשך כמובן לאור הילדים המשותפים. היא טענה כי אראנו גם תקף אותה פיזית, והוא הואשם באלימות על רקע מגדרי.

קרלוס אראנו במדי ריבר פלייט 2010. AP
הסתבך. קרלוס אראנו/AP

אראנו, שלקח אליפות עם ראסינג קלוב ב-2001 וגם זכה בגביע (2014) ובסופרקופה הארגנטינאי (2015) עם הורקאן, עבר בדרך גם בקילמס, אסטודיאנס, אריס סלוניקי, פולי אחידו הספרדית וריבר פלייט, לפני שפרש במדי ברקאס ב-2016. כעת הוא עובד כאמור בראסינג, שהחתימה את כל עובדיה על קוד אתי בנוגע לאלימות נגד נשים, לאחר תלונה שהוגשה נגד החלוץ ג'ונתן כריסטלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully