וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן שהורשע בסחר סמים במכתב מהכלא: "כל האסירים חיכו שאגיע"

חלוץ העבר קוקה, אקס מלאגה ומארסיי, מספר על חוויותיו מבית הסוהר, ההתעמרות שעבר על ידי חלק מהאסירים והגעגועים למשפחה. למרות מצבו הקשה הוא טוען: "אני בר מזל"

רויטרס

בווידאו: הסייף האולימפי שהפך לשליח בזמן הקורונה

כדורגלן העבר סרחיו קונטרראס פארדו הידוע בכינוי "קוקה", מספר במכתב מבית הסוהר במלאגה: סבלתי מהתעמרות על ידי חלק מהאסירים. קוקה בן ה-37, חלוץ עבר ששיחק במלאגה, מארסיי, ספורטינג ליסבון ואריס סלוניקי (ובמהלך הקריירה אף הוזכר כמועמד להצטרף לבית"ר ירושלים), הורשע בשנה שעברה בסחר סמים והשתייכות לארגון פשע אחרי שנתפס במהלך פשיטה משטרתית כשברשותו 770 אלף יורו במזומן וכמעט טון חשיש.

מאז הוא נמצא בבית הסוהר כבר למעלה משישה חודשים ומסתגל לחייו החדשים, שלא נראה שישתנו בזמן הקרוב בהתחשב בחומרת ההאשמות נגדו.

"לקח לי זמן להתאקלם בכלא. ההתחלה היתה קשה מאוד כי לא הכרתי שום דבר ו'סומנתי' על ידי אסירים אחרים. ביום הראשון שלי כאן הרגשתי שכל האסירים חיכו לי, ומאוד פחדתי", כתב ל"אל דסמרקה".

כדורגלן העבר קוקה. GettyImages
למד להכיר את הכלא מקרוב מדי. קוקה/GettyImages

לטענתו, חלק מהאסירים התנכל לו אבל אחרים קיבלו אותו בחום, מה שעזר לו להסתגל למצב החדש וללמוד איך להתנהל עם מי שביקש לפגוע בו.

"אני מסתדר די טוב, למען האמת. כמובן שהחופש שלי נפגע, אבל לאט לאט למדתי הכל. ועדיין, למרות נסיבות חיי, אני עדיין מרגיש בר מזל. בזכות הכדורגל חוויתי חוויות אדירות, ראיתי עולם, למדתי על תרבויות שונות. עכשיו אני לומד על התרבות בכלא, וגם בזה יש משהו מעניין".

מיד עם כניסתו לבית הסוהר, החליט קוקה שלא לנצל את זכותו לביקור של בני משפחה בכלא, בין היתר משום שהוא חש בושה ממצבו. אגב, במסגרת הפרשייה נעצרו גם אחיו של קוקה ושותפו העסקי. "הדבר הכי קשה הוא הריחוק מהמשפחה. אני מתגעגע לאשתי, לבנות שלי, להורים. אנחנו משפחה מאוד מלוכדת. אבל אני חייב להישאר חזק בתקופה הזאת. הימים פה ארוכים מאוד, אבל אני מבלה את מרבית הזמן בחדר כושר ובלמידה. לקחתי לאחרונה קורס בעיצוב פנים, אבל הוא הופסק בגלל משבר הקורונה".

קוקה הרבה לנדוד במהלך הקריירה ככדורגלן פעיל. הוא עשה את צעדיו הראשונים בקבוצת נעוריו מלאגה, המשיך למארסיי, הושאל לספורטינג ליסבון, כיכב באריס סלוניקי ובשלהי הקריירה דילג בין הברית, אזרבייג'ן, בוליביה והודו. פרשיית הסמים בה היה מעורב חשפה שאחרי הפרישה הפך לפושע צמרת, וניהל רשת של סחר בסמים לא חוקיים ברחבי ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully