וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוטש תחת אש: חסה רודריגס תחת מתקפה של האקסיות

בתקופה בה גילה שבקרוב יהפוך לאבא בפעם החמישית (משלוש נשים שונות), אקס ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן חוטף אש וגיצים מאמהות בניו, אותן עזב בזו אחר זו

רויטרס

שחקן הכנף הספרדי, חסה רודריגס, שוב מככב בכותרות של אתרי הרכילות בספרד בגלל נטישה של בת הזוג שלו. מה הפעם? בת זוגו של הכדורגלן, ז'אנירה בארם, הודיעה שהיא בהריון, פחות מחודש אחרי הפרידה המתוקשרת שלהם.

לחסה יש ארבעה ילדים משלוש נשים שונות והוא כבר הספיק לפתח מוניטין של נוטש סדרתי. בשבועות האחרונים הוא ספג אש יוקדת - אולי אפילו מתוזמנת - משתי אקסיות שלו, מלודי סנטאנה ואאורה רואיס, שלשתיהן ילדים ממנו.

בנו ניאן, אותו הביא לאוויר העולם ביחד עם אאורה רואיס, סובל ממום מולד נדיר וזקוק לטיפול רפואי יומיומי. חסה אמנם מעניק תמיכה כספית, אבל אאורה טוענת שהוא נטש אותם ומי שעוזר לה לגדל את הילד הם הוריה. בריאיון בשנה שעברה אמרה: "לפעמים אני רוצה לקפוץ מהחלון".

חסה תבע את אאורה בגלל אמירות קודמות שלה והשניים מנהלים מאבק משפטי מתוקשר. לאחרונה היא אמרה: "לצערי, הוא מנסה לגרום לי להוציא את כל הכסף שלי על עורכי דין, אבל אף אחד לא ישתיק אותי. יש אמת אחת ואלחם עליה. למען בני, למען משפחתי ולמעני".

מלודי סנטאנה, אם שני ילדיו הראשונים של חסה, כתבה באינסטגרם באותו שבוע: "במשך שנים דרכת עליי... שנים של שקט ופחד. עכשיו זה נגמר! מלודי המבינה והשקטה כבר לא כאן!". אגב, על לידת בנם השני, למד חסה דרך האינסטגרם. הוא דרש בדיקת אבהות והיא הוכיחה שהוא האב.

מלודי סנטאנה, אם הילד הראשון והילד השני

אאורה רואיס, אם הילד השלישי

ז'אנירה בארם, אם הילד הרביעי (החמישי בדרך)

שחקן ריאל בטיס חסה כובש ולא חוגג נגד ריאל מדריד. רויטרס
חסה במדי בטיס/רויטרס

חסה בן ה-27 נחשב לכישרון גדול מאוד במחלקת הנוער של ריאל מדריד ועלה לקבוצה הבוגרת כבר בגיל 18. הוא שיחק במדי הבלאנקוס עד קיץ 2016 וזכה איתם באליפות ושני גביעי ליגת האלופות, לפני שנמכר לפריז סן ז'רמן תמורת 25 מיליון יורו.

הספרדי לא עמד בציפיות בעיר האורות, סבל מפציעות ולא הותיר חותם על כר הדשא. הוא נשלח לתקופות השאלה בלאס פלמאס, סטוק סיטי ובטיס והעונה משחק בספורטינג ליסבון ורחוק מאוד מלהרשים. את הכותרות לצערו, הוא עושה במדורי הרכילות ולא בספורט. הפעם עם הילד החמישי שלו שיגדל בלי אבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully