וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוערת קיבלה איומים ממהמר במהלך המונדיאל: "אאנוס אותך ואבתר את גופך"

הדוויג לינדאל, שוערת נבחרת שבדיה, חשפה את המסרים שקיבלה באינסטגרם בשנה שעברה: "הוא פירט בדיוק איך יהרוג אותי". אותו מהמר אמריקאי נעצר בחלוף כמה חודשים

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לאימוני יובנטוס

הדוויג לינדאל, שוערת נבחרת שבדיה במונדיאל הנשים האחרון שנערך בצרפת בקיץ שעבר, סיפרה כי קיבלה איומי רצח ואונס במהלך הטורניר בו נבחרתה סיימה עם מדליית הארד אחרי 1:2 על אנגליה במשחק על המקום השלישי.

"מישהו כתב לי באינסטגרם: 'אני אאנוס אותך, אבתר אותך ואחתוך לך את אבי העורקים כשתישני'", כך סיפרה בריאיון ל-SVT השוערת בת ה-37. "הוא פירט בדיוק מה יעשה לי ולגוף שלי. בדיוק איך הוא מתכוון להרוג אותי".

הדוויג לינדאל שוערת נבחרת שבדיה. GettyImages
התמודדות לא פשוטה. הדוויג לינדאל/GettyImages

לינדאל, שהתקשתה לישון וסבלה מחרדות וכאבי בטן עד לסיום הטורניר בעקבות האיומים הללו, הגישה תלונה לאחר מכן. בחלוף כמה חודשים אותו אדם נעצר והתברר כי מדובר במהמר אמריקאי שהפסיד סכומי כסף גדולים על משחקים שונים, ובין היתר גם בגלל הופעתה הטובה של לינדאל בשערה של שבדיה מול גרמניה במונדיאל. "רווח לי קצת אחרי שהוא נעצר", אמרה. "זה הפך להיות יותר קונקרטי כשגיליתי שבאמת היה מישהו כזה, מישהו שהרגיש רע עד כדי כך שהיה צריך לשלוח מסרים כאלה".

על פי החשד, אותו מהמר שלח הודעות דומות לספורטאים אחרים במהלך השנים האחרונות, ביניהם הטניסאית הצרפתייה קרולין גרסיה שלה כתב: "את בושה לספורט, אני מקווה שתמותי מסרטן".

לינדאל משחקת כדורגל יותר מ-20 שנה וב-2015 הפכה לשיאנית ההופעות בין השוערות השבדיות בכל הזמנים (כרגע היא עומדת על 169 משחקים בנבחרת). אחרי המונדיאל בשנה שעברה נפרדה מצ'לסי בתום ארבע עונות ועברה לוולפסבורג הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully