וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הבהירה: תוצאות בדיקת הקורונה של ניב זריהן שליליות

27.5.2020 / 17:44

אחרי שהשחקן הגיע לאימון הקבוצה עם חום גבוה, באר שבע ומנהלת הליגה יכולות להירגע. לפני כן הובהר: גם אם היה נמצא שהוא חולה, הקבוצה לא הייתה נשלחת לבידוד. היו"ר החדש לאוהדים: "תארו לכם קבוצה שפועלת בשקיפות, בלי אותיות קטנות ובלי סיפורים מיותרים"

דוברות בית"ר ירושלים

הודעה מרגיעה להפועל באר שבע: תוצאת בדיקת הקורונה שנערכה אתמול (שלישי) לניב זריהן הינה שלילית. אתמול זריהן הגיע לאימון ונמצא שיש לו חום גבוה, ובליגה חששו שייתכן כי אם יימצא שזריהן נדבק, הקבוצה תיאלץ להיכנס לבידוד. כעת תוצאות הבדיקה מרגיעות את הפועל באר שבע - ואת מנהלת הליגה.

זריהן קיבל את ההודעה בתחושת הקלה לאחר שהיה במתח רב מאתמול וזאת למרות שרופאת המשפחה העריכה בפניו כי מדובר בדלקת גרון בלבד. השחקן מרגיש כבר יותר טוב וחום גופו ירד בזכות האנטיביוטיקה שהוא נוטל. יחד עם זאת קיים ספק רב באשר לשיתופו בשבת מול בית"ר ירושלים ולא בטוח שמחר יגיע להתאמן.

שחקן הפועל באר שבע, ניב זריהן. דני מרון
מחכה. זריהן/דני מרון

אביו של השחקן יגאל זריהן העריך גם היום בצהריים כי הסיבה לחום הגבוה של בנו היא דלקת הגרון שאובחנה אתמול על ידי רופאת המשפחה. מי שעודכן כל העת בנעשה הוא המשנה למנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור איתמר גרוטו.

עם זאת במינהלת הליגה טענו עוד לפני כן שגם אם זריהן היה נמצא חולה, הפועל באר שבע לא נשלחת לבידוד אלא שתימצא דרך אחרת - בין אם בבדיקות ובין אם במוצא אחר לא להשבית את פעילות כל הקבוצה. יש לציין כי במתווה המקורי נכתב כי אם נמצא ששחקן נדבק בקורונה, כל הקבוצה תישלח לבידוד ל-14 ימים.

אלונה ברקת ואיתי בן זאב. עומר מסינגר,
ברקת ובן זאב/עומר מסינגר

היום יו"ר הפועל באר שבע החדש איתי בן זאב כתב פוסט בפייסבוק בעמוד הקבוצה לאוהדים. "אין עוד מקום כמו באר שבע בארץ", אמר יושב הראש, "אין עוד קבוצה כמו הפועל "תדיראן" באר שבע. קבוצה שמייצגת ד.נ.א, של אנשים, של תרבות והיסטוריה. קבוצה שמייצגת רוח התחדשות של עיר.

"העיר באר שבע, כמו הקבוצה עצמה, עברה גל של שינויים ומהפכות בשנים האחרונות. זה כבר לא דרום מול מרכז, פריפריה מול כל השאר, זה כבר לא תפיסה של מי אנחנו רוצים להיות, אלא "מי אנחנו". ההסתכלות היא קדימה, בלי רגשי נחיתות, בלי פחד. קבוצה גאה, שהיא חלק מעיר חזקה.

"אלונה ברקת בנתה פה מועדון בסטנדרטים הכי גבוהים שיש. מועדון עם זהות מגובשת, תרבות של הישגים, מבנה ניהולי חזק, צוות מקצועי מיומן, ומתקנים ברמה הכי גבוהה בארץ. מתוך המקום הזה, אנחנו רוצים להצעיד את הקבוצה לשלב הבא, ולייצר בהפועל באר שבע מודל ניהולי שאין דומה לו בארץ ובעולם.

"תתארו לכם קבוצה שפועלת בשקיפות, בלי אותיות קטנות ובלי סיפורים מיותרים. קבוצה שמשקפת לאוהדים את תהליך קבלת החלטות, ניהול התקציב, מאיפה מגיע הכסף, ולאן הוא הולך, קבוצה שתמיד תהיה פתוחה לדיאלוג והצעות ייעול תוך שיתוף פעולה מלא עם האוהדים.

"הקהל שלנו הוא הנכס הכי גדול והכוח המניע של הקבוצה שלנו. אנחנו רוצים לראות אתכם חזרה במגרשים (כשיתאפשר), לשמוע אתכם, אנחנו רוצים שתהיו מעורבים, ויחד נבנה את עתיד הקבוצה שהפכה זה מכבר לסמל של הצלחה עבור הקהילה והעיר.

"מאחל לכם חג שבועות שמח, ואשמח לשמוע מכם ולענות על כל השאלות במפגש מקוון שהפרטים לגביו יימסרו לאחר החג.
והכי חשוב: יאללה הפועל! שלכם, איתי בן זאב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully