וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מסתמן ששכרו של דוד קלטינס יקוצץ ב-45 אחוז

27.5.2020 / 6:33

במועדון קרובים לסיכום עם שחקנים נוספים על קיצוץ חוזיהם לקראת חידוש הליגה, אחרי שמיגל וויטור, ז'וזואה, שיר צדק ואוהד לויטה נענו בחיוב. דריכות גדולה במועדון לקראת תוצאות בדיקת הקורונה של ניב זריהן

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים עורכת אימון ראשון עם מגע מלא

בהפועל באר שבע מבינים שהם צריכים לסגור עם שחקנים על חוזים מקוצצים לעונה הבאה בהקדם, כדי שיהיו שקטים יותר לקראת חידוש הליגה ומשחק חצי גמר גביע המדינה בעוד שבועיים. אחרי שמיגל ויטור, ז'וזואה, שיר צדק ואוהד לויטה סיכמו על חוזים מקוצצים, במועדון קרובים לסיכום עם שחקנים נוספים, ביניהם דוד קלטינס שצפוי לקצץ 45 אחוז משכרו. קלטינס שהגיע בתחילת העונה, חתם על חוזה לחמש שנים כאשר בכל עונה יש לו תוספת. בעונה הבאה הוא אמור להרוויח כ-250 אלף דולר ואחרי הקיצוץ שכרו יירד בצורה משמעותית. השחקן ונציגו קיימו רק פגישה אחת עם הפועל באר שבע עד כה והיא היתה ברוח טובה ובאווירה נוחה ונראה כי בקרוב יסוכמו הדברים.

ניב זריהן שחקן הפועל באר שבע מול אמיר רוסתום שחקן בני יהודה. קובי אליהו
במועדון אופטימיים לקראת התוצאות. זריהן/קובי אליהו

במקביל למאמצים לסגור עם עוד שחקנים, ימתינו הבוקר במועדון בדריכות גדולה לתשובת בדיקת הקורונה שעשה ניב זריהן. כזכור, הגיע השחקן למועדון אתמול עם חום גבוה של מעל 38 מעלות ומיד נצטווה לנסוע לרופאת המשפחה שלו שזיהתה דלקת בגרון, אבל בכל זאת שלחה אותו לבדיקת קורונה אותה ערך אתמול בצהריים. במועדון מאמינים כי לא מדובר בנגיף הקורונה ובכל זאת השחקנים לא יוכלו להיות שקטים ורגועים עד אשר תתקבל התשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully