וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בני יהודה, מכבי נתניה, קרית שמונה ואשדוד ניצחו, 1:1 בין כפר סבא לחדרה

מחזיקת הגביע גברה 1:2 על מכבי פתח תקוה, נתניה ניצחה באותה תוצאה את מ.ס. כפר קאסם, אשדוד עם 0:1 על אשקלון וקרית שמונה עם 1:3 על אום אל פאחם. המפגש על טהרת ליגת העל לא הוכרע

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים מתאמנת

קבוצות ליגת העל מסיימות את ההכנות לקראת חידוש העונה, והערב (שלישי) נערכו חמישה משחקי אימון אחרונים. במוקדם שבהם, בני יהודה ניצחה 1:2 בשכונת התקווה את מכבי פתח תקוה. מכבי נתניה ניצחה באותה תוצאה את מ.ס. כפר קאסם, בעוד הפועל כפר סבא והפועל חדרה נפרדו ב-1:1. מ.ס. אשדוד גברה 0:1 על הפועל אשקלון, ועירוני קרית שמונה חתמה את ההכנה עם 1:3 על הפועל אום אל פאחם.

עמית זנטי שחקן בני יהודה. קובי אליהו
כבש את השער הראשון. עמית זנטי/קובי אליהו

בני יהודה - מכבי פתח תקוה 1:2

אחרי שלא כבשה מול הפועל תל אביב (0:0) ובית"ר ירושלים (3:0), מחזיקת הגביע צברה קצת ביטחון עם ניצחון על מוליכת הליגה הלאומית שתשחק כמוה בחצי גמר גביע המדינה. עמית זנטי העלה את בני יהודה ליתרון בדקה ה-14 אחרי בישול של דור ג'אן, אלי בבייב השווה בפנדל לאחר נגיעת יד, והמחליף הצעיר רועי בן שמעון הכריע עבור הכתומים בדקה ה-86. האם המפגש הבא בין הקבוצות יהיה בגמר הגביע?

הרכב בני יהודה: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, פז בן ארי, תאמבי סגס, מתן בלטקסה, אמיר רוסתום, שי מזור, מתיאה ליואיץ', עמית זנטי, מוחמד גדיר, דור ג'אן.

הרכב מכבי פתח תקוה: יוסי גינזבורג, תומר לוי, דניאל פלשר, אור בלוריאן, סער קלדרון, אלי בבייב, ארד בר, דן כדורי, ליאל עבדה, אור אינברום, לידור כהן.

גבי קניקובסקי מכבי נתניה. ברני ארדוב
שוב מצא את הרשת. גבי קניקובסקי/ברני ארדוב

מכבי נתניה - מ.ס. כפר קאסם 1:2

ניצחון שלישי מארבעה משחקי הכנה ליהלומים, שסיימו את הליגה הסדירה במקום התשיעי וישחקו ביום שלישי הבא מול עירוני קרית שמונה בפלייאוף התחתון. אביב אברהם חטף כדור ובישל יפה לגיא מלמד בדקה ה-18, כשכפר קאסם מהלאומית איזנה בזכות שער עצמי של מתן לוי בדקה ה-39. חן עזרא סיפק הכנה יפה לגבי קניקובסקי שכבש את שער הניצחון בדקה ה-60.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, דולב אזולאי, מתן לוי, עומרי גנדלמן, סתיו פיניש, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, רון אשכנזי, גיא מלמד.

הרכב מ.ס. כפר קאסם: טמיר ללו, אלון אזוגי, גיל סלם, עמיד מחאג'נה, איציק שולמייסטר, גדעון אקווה, אליאן רוחנה, עמראן אלקרינאוי, סאמח מרעב, אחמד דראושה, עדן שרם.

הרכב הפועל כפר סבא במשחק אימון מול הפועל חדרה. דף הפייסבוק של הפועל כפר סבא, אתר רשמי
לפחות נמנעו מהפסד שלישי. שחקני הפועל כפר סבא/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא - הפועל חדרה 1:1

שתי הקבוצות מהפלייאוף התחתון סיימו את ההכנה ללא ניצחונות, אבל לפחות נמנעו מהפסד שלישי. הפועל חדרה, שלא כבשה מול הפועל חיפה (3:0) ועירוני קרית שמונה (2:0) נהנתה מכדור אדיר לחיבורים של מוחמד אבו פאני בדקה ה-65, אבל המחליף נור ביסאן השווה עבור המארחת בדקה ה-77.

הרכב הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, טום שלח, טל מכלוף, סודיק אטנדה, בן חיון, ג'ניה ברקמן, גרשון קופי, קיזיטו, יהב אפריאט, עומר פדידה, אמאדו סוקונה.

הרכב הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, מנשה זלקה, וויסאם רבאח, חגי גולדנברג, ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני, אליאל פרץ, יהונתן לוי, רועי זיקרי, לוסיו.

טום בן זקן שחקן מ.ס. אשדוד מול עוזיאל פרדו שחקן הפועל אשקלון. דוברות הפועל אשקלון, אתר רשמי
פתח הפעם. טום בן זקן מול עוזיאל פרדו/אתר רשמי, דוברות הפועל אשקלון

מ.ס. אשדוד - הפועל אשקלון 0:1

שבוע לפני משחק הפלייאוף התחתון מול הפועל רעננה, הקבוצה של רן בן שמעון סיימה את ההכנה שלה עם ניצחון ביתי על השכנה הדרומית מתחתית הלאומית. הבלם ניר ברדע הכריע את המשחק כבר בדקה השלישית, אחרי כדור רוחב של דין דוד מצד שמאל.

הרכב מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, ניר ברדע, גיל כהן, מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, פיראס אבו עקל, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל, דין דוד.

עירוני קרית שמונה - הפועל אום אל פאחם 1:3

הקבוצה של איסמעיל עאמר סחטה 1:1 ממכבי חיפה במשחק האימון הקודם שלה, אבל מול קרית שמונה בווינגייט שמרה על שוויון רק במחצית הראשונה. אחמד עאבד העלה את הקבוצה מליגת העל ליתרון בדקה ה-34, היריבה מהלאומית איזנה בתוספת הזמן של המחצית עם פנדל, אבל הבלם אורי דהן (49) והקשר עדן קארצב (67) העניקו לקובי רפואה ניצחון.

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, אורי דהן, מוחמד שכר, סמואל בראון, עדן קארצב, עומר לקאו, זיו מורגן, מאליק פוסטר, אחמד עאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully