וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב שכר השחקנים בבית"ר ירושלים בעונה הבאה: 16 מיליון שקל

26.5.2020 / 19:51

מדובר בצניחה של כ-40 אחוז בהשוואה לעונה הנוכחית. עד סוף השבוע ישלימו במועדון את השארת השחקנים הישראלים לעונה הבאה, לה נמכרו בינתיים 2,000 מנויים בלבד. בחוזהו הבא של ורד יוכנס סעיף שחרור לחו"ל

דוברות בית"ר ירושלים

כחלק מהקיצוצים המערכתיים בבית"ר ירושלים, תקציב שכר השחקנים במועדון יירד ב-40 אחוז ויעמוד על 16 מיליון שקל, וזה במקרה הטוב. מעבר לעובדה כי הקבוצה סיכמה עם כל השחקנים על קיצוץ של 25 אחוז משכר הנטו גם בעונה הבאה, מקווים בבירה למכור את אנטואן קונטה, אנז' פרדי פלומן וליוואי גרסיה, שעלות המעביד של שלושתם מגיעה ל-5 מיליון שקל בשנה, כדי להפחית משמעותית את סעיף שכר השחקנים. על חשבון השלושה יחפשו במועדון להתחזק בשחקנים צעירים, בשכר שלא יעבור את ה-100 אלף יורו ברוטו לאחד.

בסך הכל, פרט לזרים, בבית"ר למעשה ישלימו עד לסוף השבוע את השארת כמעט כל שחקני הסגל לעונה הבאה, כאשר אופיר קריאף יחתום על חוזה לשלוש שנים ואילו שלום אדרי ואורי מגבו אמורים לקבל כבר מחר (רביעי) את המכתב המאשר את הארכת האופציה עליהם. בנוגע לטל בן חיים, אם יסכים לשחק ללא שכר ביוני, יש אפשרות להכניס אותו לרשימת המבוטחים הכללית של כלל הסגל. אם ידרוש ביטוח אישי בנפרד, בקבוצה יוותרו על שירותיו.

הקפטן עידן ורד מסיים חוזה בסיום העונה הבאה ובמועדון מעוניינים להציע לו כבר בקרוב חוזה חדש, על מנת להבטיח את עתידו בבית וגן בשנים הבאות. למרות שאתמול חגג 31, לוורד עדיין יש חלומות אל מעבר לים, בעיקר לכיוון ליגת ה- MLS בארצות הברית, ונראה כי בכל חוזה עתידי יוכנס סעיף שיאפשר לו להשלים את המעבר, אם וכאשר תגיע הצעה.

עידן ורד, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בבית"ר רוצים להבטיח את הישארותו לטווח הארוך. ורד/דני מרון

עד עתה מכרה בית"ר ירושלים קרוב ל-2,000 מנויים במבצע אותו השיקה לקראת העונה הבאה. במועדון ציפו לכמות גדולה בהרבה בשבוע הראשון אך התקווה היא כי לאורך משחקי הפלייאוף העליון תגדל הכמות. אוהדים רבים נלחצים מהקיצוץ המשמעותי בתקציב, הכוונה למכור חלק מהזרים ולכוון לעונה פיננסית, ולכן ימתינו לראות מה מתפתח עד לקיץ. בבית"ר עדיין מאמינים כי עד לתחילת העונה הבאה יימכרו לפחות 8,000 מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully