וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ההתאחדות אישרה חמישה חילופים ורישום של 20 שחקני סגל

26.5.2020 / 17:07

בהודעה משותפת עם ארגון השחקנים הכריזה המנהלת על אימוץ מתווה פיפ"א למשבר הקורונה, כאשר השינויים יהיו בתוקף עד תום העונה הנוכחית

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מנהלת הליגות לכדורגל וארגון השחקנים פרסמו היום (שלישי) הודעה משותפת לפיה הם מאמצים את מתווה פיפ"א למשבר הקורונה - מתווה אשר נערך בתיאום עם ארגון השחקנים העולמי, ארגון המועדונים הגדולים ופורום הליגות העולמי. בהודעה נכתב: "בבסיסו של המתווה ראיית החוזים כמוארכים באופן אוטומטי עד לסיום עונת 2019/20 תוך קריאה לכל הגופים המעורבים לפעול להתאמת אילוצי השעה למציאות הספורטיבית, המשפטית והכלכלית אשר נכפתה על ענף הכדורגל".

בתוך כך אישרה הנהלת ההתאחדות לכדורגל מעבר לחמישה חילופים ורישום של 20 שחקני סגל. כמוכן יאופשר שינוי איצטדיון בפלייאוף הוא בכפוף לאישור ועדת ליגה וגביע, כאשר כל מקרה ייבחן לגופו. יש לציין כי ההחלטות שהתקבלו, ייכנסו לתוקף עד סוף העונה הנוכחית ולא רלוונטיות לעונה הבאה.

בהמשך נכתב: "מנהלת הליגות וארגון השחקנים מאמינים כי יש למצוא פתרונות ראויים והוגנים לשיקום ענף הכדורגל בצורה המיטבית והם יעודדו הגעה להבנות בין מועדונים לשחקנים במקצת המקרים בהם טרם הושגו התאמות כאמור והכל תוך התאמת החוזים למצב הקיים והימנעות מפגיעה לא הוגנת בזכויותיהם הבסיסיות של השחקנים".

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. דני מרון
"זמנים מיוחדים מצריכים פתרונות מיוחדים". ארז כלפון/דני מרון

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "זמנים מיוחדים מצריכים פתרונות מיוחדים וכפי שפעלנו להשבת משחקי הכדורגל במהרה כך אני מאמין שהמועדונים והשחקנים ידעו ליישב את הסוגיות שבאו לפתחם בהסכמה וברוח טובה. אני מבקש לציין את הראיה העניינית והמקצועית של מנכ"ל ארגון השחקנים מושיקו מישאלוף ואת תרומתו הבלתי מתפשרת במהלך החודשים האחרונים בפתרון הסוגיות שהתעוררו וזאת לרווחת הכדורגל המקצועני כולו".

מנכ"ל ארגון השחקנים מושיקו מישאלוף: "אני שמח על המשך שיתוף הפעולה המוצלח עם המנהלת בראשות ארז כלפון לטובת הכדורגל הישראלי. אני שמח שהושגו הבנות הוגנות וראויות ברוב המקרים ומחובתנו לוודא שרצונם הטוב של השחקנים לא ינוצל לרעה ושזכויותיהם לא ירמסו היכן שהבנות כאלו טרם הושגו. ברור כי הדבר הנכון והראוי הוא הגעה להבנות הדדיות וארגון השחקנים ימשיך לסייע בכך ככל שידרש".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully