וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלייז'ה בריאנט סיכם על שובו לישראל

26.5.2020 / 16:09

הגארד האמריקאי ישוב לישראל כבר ביום רביעי אחרי מסע שכנועים ארוך מצד אנשי הקבוצה. לצהובים אופציה לעונה נוספת על השחקן שמבוקש על ידי ניו אורלינס. לאחר שובו ימנה הסגל של ספרופולוס 13 שחקנים

אנשי מכבי תל אביב מגיעים לבדיקות

אחרי תקופה ארוכה של מגעים ונסיונות שכנוע, הצליחה היום (שלישי) מכבי תל אביב להגיע לסיכום עם אלייז'ה בריאנט על שובו לישראל, והשחקן אמור לנחות כבר מחר בארץ. אשתו של בריאנט, ששהתה איתו בישראל במשך שתי העונות האחרונות, נמצאת בשלבי הריון מתקדם והשחקן היה מעוניין לשהות לצידה בתקופה זו, אך לבסוף הגיע להבנות עם הצהובים.

אלייז'ה בריאנט, מכבי תל אביב. דני מרון
חוזר למכבי תל אביב אחרי מסע שכנועים. אלייז'ה בריאנט/דני מרון

למכבי אופציה לעונה נוספת על הגארד שהגיע מהפועל אילת, כשבמקביל פורסם בתקופה האחרונה כי ניו אורלינס מעוניינת לצרפו כבר לעונת המשחקים הבאה.

לאחר שובו של בריאנט הסגל של מכבי שיהיה מוכן לפתיחת הליגה יכלול 13 שחקנים: בריאנט, לצד קווינסי אייסי, סקוטי ווילבקין, סנדי כהן וטיילר דורסי, שכולם ישלימו את תקופת הבידוד שלהם ואז יצטרפו לאימוני הקבוצה והשחקנים שכבר עורכים אימונים מלאים תחת המאמן יאניס ספרופולוס: ג'ייק כהן, ג'ון דיברתולומיאו, אמארה סטודמאייר, יובל זוסמן, דני אבדיה, דורי סהר, אנג'לו קלויארו ואותלו האנטר. הצהובים יצטרכו בכל משחק ליגה לבחור איזה זר לא יתלבש, וזאת לאחר שטאריק בלאק שוחרר מהסגל וגם ארון ג'קסון לא ישוב לשחק העונה במדים הצהובים.


ניקולה ווצ'יץ' המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב התייחס להחלטה לבטל את עונת היורוליג ואמר לאתר הרשמי: "זה יום עצוב, אבל אנחנו צריכים להבין את המצב שבו אנו חיים. זה היה הפיתרון ההגיוני היחיד. היורוליג והמועדונים ניסו לחזור, אבל זה היה בלתי אפשרי והרצון הוא לדאוג לבריאות השחקנים".

ווצ'יץ' פנה לקהל הצהוב ואמר: "הייתה לנו עונה נפלאה, במיוחד בבית עם 13 ניצחונות והפסד אחד. האוהדים היו אדירים כל העונה וימי חמישי היו שוב מאוד מרגשים באולם שלנו. נחזור בעונה הבאה, אני מאמין שאפילו חזקים יותר, ויהיו לנו רגעים נפלאים. אולי נעשה עונה אפילו טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully