וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת 2019/20 ביורוליג בוטלה: "ההחלטה הכי קשה ב-20 שנות קיומנו"

25.5.2020 / 12:55

בתום ישיבת הזום המכריעה, הוחלט שמפעל הקבוצות היוקרתי לא יגיע לסיום. עונת 2020/21 תצא לדרך ב-1 באוקטובר ותכלול את אותן 18 קבוצות ששיחקו ביורוליג העונה. ברתומאו: "נאלצים לקצר את העונה הכי מוצלחת בתולדות הכדורסל האירופי"

אנשי מכבי תל אביב מגיעים לבדיקות

עונת 2019/2020 של היורוליג בוטלה. כך נקבע במהלך ההצבעה שערכו ראשי הקבוצות לגבי עתיד העונה. עוד לפני שהתקבלו תוצאות ההצבעה, ג'ורדי ברתומאו מנכ"ל היורוליג הציע לקבוצות שהעונה לא תחודש, מה שטרף את כל הקלפים גם מבחינת מי שעוד קיווה שהעונה תימשך.

ביורוליג כבר הודיעו על מועד פתיחת העונה הבאה: ה-1 באוקטובר 2020 והוסיפו שישתתפו בה אותן 18 קבוצות ששיחקו השנה.

כזכור, מוקדם יותר היום ארגון השחקנים של היורוליג שלח מכתב לקבוצות שבו הוא דורש מהן להצביע נגד המשך קיומו של המפעל. במכתב השחקנים הצביעו על מספר בעיות שעלולות לצוץ כתוצאה מחידוש המפעל, כשהגדולה שבהן היא העובדה שכ-70 שחקני יורוליג עדיין נמצאים בארצות הברית וצריכים לטוס לאירופה, מה שעלול לסכן אותם ואת המשפחות שלהם. הלחץ הזה מצד השחקנים והעובדה שלא הסתמן רוב בקרב הקבוצות בעד חידוש העונה, גרם לפור ליפול נגד חידוש העונה.

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב עם טיילר דורסי, סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
יסתפקו בליגה. ווילבקין ואבדיה/ברני ארדוב

מזכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומאו, מסר בהצהרה שלו: "ללא צל של ספק, זו ההחלטה הכי קשה שקיבלנו ב-20 שנות קיום היורוליג. בגלל סיבות שמעבר לשליטתנו, אנחנו נאלצים לקצר את העונה הכי מוצלחת ומלהיבה בתולדות הכדורסל האירופי".

ברתומאו הוסיף: "בחודשים הקרובים יש לנו משימה אחת: לעשות כל שביכולתנו כדי לעזור לקהילות לחזור חזקות יותר ולבנות את הגרסה הכי טובה שלנו - על המגרש ומחוצה לו. זה לא הסוף, אלא התחלה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully