וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוקי דעות בין הקבוצות וסגלים שיעברו תהפוכות: היום שאחרי ביטול היורוליג

לצד שבחים משחקנים ומנהלים על ההחלטה "האחראית", ברצלונה וז'לגיריס לא מרוצות. הליטאים יעברו מתיחת פנים, שאראס דווקא יישאר, ספאנוליס לא מתכוון לפרוש, ומי מועמד למכבי תל אביב?

אנשי מכבי תל אביב מגיעים לבדיקות

חילוקי דעות ביורוליג בעקבות ההחלטה לבטל את העונה. ארגון השחקנים בירך על ההחלטה, וכך גם כמה שחקנים פרטיים שהביעו תמיכה במהלך. מייק ג'יימס מצסק"א מוסקבה טען ש"זו החלטה נהדרת. אני שמח להיות חלק מליגה ששמה את הבריאות שלי מעל הכול", וגם ואסיליה מיציץ' מאנאדולו אפס ציין ש"אין ספק שלא היה מקום לחדש את העונה".

המנהל הספורטיבי של באסקוניה פליקס פרננדס הוסיף ש"זו החלטה אחראית ואינטליגנטית", אבל לא כולם שותפים לדעה שלו. נאצ'ו רודריגס, המנהל המקצועי של ברצלונה, הביע אכזבה מההחלטה ואמר ש"התכוננו לסיים את העונה ביולי. בגלל זה ערכנו אימונים במשך שבועיים, היינו משוכנעים שהעונה תחודש".

גם המנהל המקצועי של ז'לגיריס פאוליוס מוטיונאס סיפר: "רצינו לשחק, אפילו עשינו מאמצים גדולים כדי לארח את טורניר סיום העונה בליטא. כבר סיכמנו את תנאי הבידוד, את הפורמט, את הערים שבהם ישוחקו המשחקים, הכול. השקענו בזה המון עבודה, אבל היורוליג יודעת יותר טוב מכולם האם זה היה אפשרי או לא. אנחנו תומכים בהחלטה שלה".

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
דווקא הוא צפוי להישאר. שאראס/דני מרון

ביום שאחרי, מסתמן שקבוצות יורוליג רבות יקצצו בצורה משמעותית בתקציב ויעברו תהפוכות בסגל. על פי התקשורת הליטאית, ז'לגיריס היא אחת מאותן קבוצות: זאק לידיי וג'וק לנדל שמחזיקים בחוזים גבוהים יחסית צפויים לעזוב, וכך גם תומאס ווקאפ, שעל פי התקשורת הליטאית מבוקש גם על ידי מכבי תל אביב. גם שחקנים מתוצרת מקומית כמו אדגראס אולאנובאס ולוקאס לקאביצ'יוס אמורים לעזוב, אולם דווקא שרונאס יאסיקביצ'יוס צפוי להישאר, למרות שהוא נמצא על הכוונת של קבוצות יורוליג עשירות יותר כבר זמן רב.

גם היווניות פנאתינייקוס ואולימפיאקוס צפויות לבצע שינויים נרחבים בסגל. על פי "ספורט 24", פנאתינייקוס תיפרד מכל הזרים שלה, כולל ג'ימר פרדט שמחזיק בחוזה לעונה הבאה אבל יתבקש לעזוב. ניק קלאתיס חתום בקבוצה עד 2021, אבל ייתכן שיעזוב ל-NBA או לקבוצת יורוליג אחרת. על פי "יורוהופס", ברצלונה כבר הגישה לו הצעה לחוזה עתק לשלוש שנים עם שכר של 5.5 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

שמעון מזרחי מרגיש שגביע אירופה היה בהישג יד: "כשאתה בטופ-8, הכול אפשרי"

לכתבה המלאה
תומאס ווקאפ, ז'לגיריס קובנה, מול ולדימיר מיצוב, מילאנו. GettyImages
על הכוונת של מכבי תל אביב? תומאס ווקאפ/GettyImages

אצל אולימפיאקוס המצב לא שונה בהרבה. ברנדון פול, וייד בולדווין, דוויט בייקס, וניקולה מילוטינוב יעזבו, שאקיל מקיסיק וקווין פאנטר צפויים להישאר, וכך גם ואסיליס ספאנוליס בן ה-37, שמסיים חוזה אבל לא מתכוון לפרוש בקרוב. על קוסטאס פאפאניקולאו שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, נכתב: "הוא חתום לעונה הבאה וצריך לקרות משהו קיצוני כדי שלא יכבד את החוזה ויישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully