וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "זה יום עצוב מבחינתנו, מודים להנהלת היורוליג"

25.5.2020 / 17:02

יושב ראש מכבי תל אביב הגיב להודעה על ביטול עונת היורוליג: "זו החלטה עצובה עבורנו, אך מובנת לאור הנסיבות"

אנשי מכבי תל אביב מגיעים לבדיקות

במכבי תל אביב הגיבו היום (שני) לביטול עונת היורוליג. "עונה גדולה באירופה הסתיימה מוקדם מהמתוכנן", נכתב בהודעה, "נלחמנו יחד על הדרך לצמרת הכדורסל ביבשת, נתנו הצגה אחרי הצגה, חידשנו את ההרתעה, ההיכל חזר להיות המבצר הכי ביתי ביבשת, הבטחנו מקום בפלייאוף ונזכור תמיד את אקורד הסיום המהדהד עם ניצחון גדול על המדורגת ראשונה. תודה על התמיכה, בקרוב מסתערים מחדש".

בארגון שחקני היורוליג בירכו את ההחלטה כשלואיג'י דאטומה מפנרבחצ'ה, שמשמש גם כיושב ראש הארגון, אמר: "גם מבחינה אינדיבידואלית וגם מבחינה עולמית התמודדנו עם משהו ייחודי ולא צפוי. לבטל את עונת היורוליג היה משהו קשה, אבל זו ההחלטה הנכונה ואני רוצה להודות לכל המעורבים שעזרו לקבל את ההחלטה הזו. בריאות השחקנים ושאר המעורבים, ביחד עם יושרת היורוליג הוצבו בראש סדר העדיפויות ואני מרגיש גאה להיות שייך לארגון הזה. אני רוצה להגיד לכל חבריי מהקבוצות השונות שעכשיו נוכל להתכונן לעונה הבאה בצורה הכי טובה. בואו נביא את הכדורסל האירופי לרמה הגבוהה ביותר. העתיד ורוד".

יושב ראש מכבי תל אביב עורך הדין שמעון מזרחי אמר: "בנינו העונה קבוצה לתפארת, שחקנים וצוות מאמנים על מנת להתמודד על כל התארים הן במישור המקומי והן ביורוליג. עד להפסקת המשחקים בעקבות מגפת הקורונה הובלנו את הליגה הישראלית ונמנינו על שמונה הקבוצות שהעפילו לרבע גמר היורוליג, כאשר מכאן דרכנו הייתה פתוחה. מאליו מובן כי רצוננו היה ונשאר להמשיך עד כמה שניתן במגבלות הקיימות להשתתף בשתי המסגרות כפי שהיה לאורך כל השנים.

"היום הוא יום עצוב מבחינתנו", הדגיש מזרחי. "התרגשנו עם האוהדים שלנו בהיכל העונה שבוע אחר שבוע, משחק אחר משחק. מכלול השיקולים שהושמעו היום מפי ראשי היורוליג הביאו למסקנה חד משמעית כאשר בריאות השחקנים והצוותים, התנאים השונים במדינות השונות, שדות תעופה נעולים וכדומה, הביאו להחלטה העצובה אך המובנת הזו. אנחנו מודים לג'ורדי ברתומאו והנהלת היורוליג על העבודה הטובה והאחריות שהפגינו".

שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר עם אנג'לו קלויארו. דני מרון
האנטר וקלויארו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully