וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס במסר לשחקני הפועל באר שבע: "מי שהקיצוץ מפריע לו, לא ישחק"

26.5.2020 / 11:30

המאמן הבהיר: "אמרתי לשחקנים שמי שמפריע לו הקיצוץ, לא ישחק. מקווה שכולם יהיו בסדר עם זה". בנוסף הצהיר: "המצב עם בן שהר לא פשוט", והבטיח שאין לו תוכניות לעזוב את הקבוצה

אתר רשמי

מקרה ראשון של חום בליגת העל מאז החזרה מפגרת הקורונה: ניב זריהן הגיע הבוקר (שלישי) לאימון הפועל באר שבע כשהוא סובל מחום, שהתגלה בבדיקת השגרתית עם הגעתו למתחם האימונים. שחקן הכנף הונחה לעזוב את המקום באופן מיידי, ובקרוב יימשך הבירור הרפואי שעשוי לכלול בדיקת קורונה.

לבאר שבע יש "צרות" נוספות לקראת פתיחת הפלייאוף העליון ביום השבת, במשחק הליגה מול בית"ר ירושלים. אתמול התברר שרמזי ספורי סובל מדלקת בשרירי הבטן, ולכן לא יפתח את הפלייאוף ונמצא בספק גדול לחצי גמר הגביע בעוד יותר משבועיים, ב-10 ביוני.

שני שחקנים נוספים שנמצאים בספק גדול למשחק החזרה הם הבלם לואי טהא והמגן הימני אור דדיה. הפציעות שלהם פחות קשות מאשר של ספורי, אבל הם עדיין לא מתאמנים בצורה מלאה ויחזרו אולי למחזור השני של הפלייאוף.

שחקן הפועל באר שבע, ניב זריהן. דני מרון
סיבה לדאגה? ניב זריהן/דני מרון

במקביל לדרמה סביב זריהן, דיבר הבוקר מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס במסיבת עיתונאים באמצעות הזום.

"היה כיף לחזור להתאמן אחרי פגרת הקורונה הארוכה שיצרה טלטלה בכל הכדורגל", אמר אבוקסיס. "בהפועל באר שבע עברנו טלטלה עוד יותר גדולה בגלל העזיבה של אלונה. החלטנו להתגבר על הכל דרך אימונים. לשים הכל בצד ולהתרכז רק בכדורגל. משחק הגביע שלנו לפני הפגרה היה טוב והיינו בכושר טוב לפני שעצרנו. עברנו חודש של אימונים טובים מאז שחזרנו לפעילות. לקח זמן לשחקנים להיכנס לעניינים כי הם ישבו המון זמן בבתים".

האם אתה יכול להצהיר שאתה נשאר בהפועל באר שבע על רקע השמועות והפרסומים כי אתה מועמד לנבחרת ישראל?

"אני נשאר בהפועל באר שבע. אין שום דבר חדש. מעבר לזה אין מה להוסיף".

לא כך חלמת להיות בהפועל באר שבע.

"הגעתי להפועל באר שבע. חלמתי להגיע להפועל באר שבע. אני לא מצטער שהגעתי להפועל באר שבע למרות העזיבה של אלונה. אני מאמין שמה שקורה צריך לקרות".

אליניב ברדה עוזר מאמן הפועל באר שבע עם המאמן יוסי אבוקסיס. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
"המינוי שלו לא ישפיע עליי". אבוקסיס עם ברדה/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

האם תעשה חשבון בבחירת ההרכב שלך לעובדה שיש שחקנים שלא קיצצו בשכרם?

"אין קשר בין ההרכב שאבחר למשא ומתן מול השחקנים. יש לנו חודש וחצי של משחקים ואני לא אתייחס למי שמקצץ או מאריך. אני לא לוקח את זה בחשבון. ננסה שתוך כדי תנועה הראש של השחקנים יהיה שקט".

האם המטרות נותרו מקום שלישי בליגה וגביע המדינה או שלאור מה שעברתם, אתה מרים ידיים מראש?

"בכל מצב עם כל מה שאנחנו עוברים, אני לא אוותר על המטרות שלנו. אנחנו רוצים לסיים את העונה במקום הכי טוב. בשבת מול בית"ר ירושלים יהיה משחק מאוד קריטי".

הראש של השחקנים לא ממש במקום.

"אני מקווה שכל נושא הקיצוצים יגמר תוך כדי השבוע הזה. השחקנים לא רגועים כי הם צריכים לקצץ ואני מבין את זה. אמרתי לשחקנים שמי שחושב שהקיצוץ מפריע, יגיד לי ואני לא אתן לו לשחק. אני מקווה שכולם יהיו בסדר וישימו את זה בצד".

מה מערכת היחסים בינך לבין אלונה ברקת כעת?

"אלונה ואני פחות מדברים עכשיו. אני בקשר קרוב עם אסי וכל מי שמנהל כעת את המועדון. לזכותה של אלונה יאמר שהיא עדיין דואגת למועדון ואכפת לה. גם עכשיו היא דואגת שהמועדון יתנהל טוב".

איך ישפיע עליך המינוי של אליניב ברדה למנהל המקצועי בעונה הבאה?

"המינוי של אליניב ברדה לא ישפיע על התיפקוד שלי".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
אבוקסיס: "זה לא נושא פשוט". בן שהר/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

בן שהר שמע אתמול שאם הוא רוצה לעזוב, הפועל באר שבע לא תעמוד בדרכו. זה בטוח לא בריא.

"כל נושא השחקנים ובטח בן שהר, זה לא נושא פשוט. אני עוד לא יודע איך זה יעבוד. אני רוצה שלפחות עד סוף העונה יהיה ראש נקי לשחקנים. מה שיהיה לקראת העונה הבאה, נראה בהמשך".

האם אתה רוצה את אלטון אקולטסה ודויד סימאו לעונה הבאה?

"אני רוצה את אקולטסה לעונה הבאה. הוא שחקן שנעשה הכל כדי להשאיר אותו. בנוסף למיגל וז'וזואה שחתמו. לגבי סימאו, הוא בסך הכל שיחק עד עכשיו שני משחקים ואני רוצה לראות אותו עד סוף העונה כדי להחליט".

המשבר הקטן שהיה עם בן ביטון הסתיים?

"אני אומר לשחקנים שלי בפנים את מה שאני חושב. בנוגע לבן ביטון היתה לנו שיחה וברגע שהוא אמר שהוא רוצה להיות חלק מהקבוצה, החזרתי אותו לעניינים. אני לא שומר כלום בבטן. אני אוהב לנקות שולחן וזה מה שעשינו".

מי מהפצועים בספק לחזרת הליגה?

"ספורי לא ישחק במשחק הקרוב. הוא נפצע באזור שרירי הבטן. בן שהר מאוד גבולי לגבי שבת. אם תהיה איזו סכנה, לא ניקח סיכון כי בן שחקן מאוד חשוב לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully