וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "לא מחפשים פינוקים, זו לא האווירה שצריכה להיות בבית"ר"

25.5.2020 / 11:06

שחקנים בבית"ר ירושלים מודאגים מהקיצוצים האחרונים, כשגם התזונאי והמעסה עדיין לא חזרו לעבודה. יוסי מזרחי התרגש לחזור: "אנסה להנחיל לשחקנים את מה שאנחנו הבאנו כצעירים למועדון הזה"

דוברות בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים הייתה אתמול (ראשון) התרגשות גדולה ממינויו של יוסי מזרחי למאמן קבוצת הנוער. אותו מזרחי שלפני 33 שנה זכה עם אלי אוחנה באליפות הראשונה של בית"ר ירושלים. כבר לאחר החתימה מזרחי ביקש הסברים לגבי התנאים שיהיו במחלקת הנוער.

הבוקר הוא אמר לוואלה! ספורט: "אני זוכר שבזמנו הקבוצה שלנו - שלי, של דני נוימן ואחר כך אורי (מלמיליאן) הייתה הקבוצה הראשונה של המועדון שלוקחת את אליפות הנוער הארצית. לא היינו הכי מוכשרים אבל היינו הכי נחושים, הוכחנו שאפשר לפרוץ מסגרות עם אופי וכח רצון וזה מה שאני אנסה להנחיל לשחקני הנוער שיתאמנו תחתיי. הם עדיין נמצאים במועדון שמאות אלפים חולמים להיות חלק ממנו. זה אמנם דור אחר, אבל זה גם האתגר, להכניס בהם את האופי הזה, את הרצון להצליח בכל מחיר וללא פשרות, אני מאמין שאוכל לעשות את זה".

יוסי מזרחי עם אלי אוחנה בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בבית"ר נרגשים מהמינוי שלו. יוסי מזרחי עם אלי אוחנה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

אגב, מזרחי חזר לבית וגן אתמול אחרי תקופה ארוכה ואמר: "הסתכלתי מסביב איך המתחם השתדרג עם השנים. שאלתי איפה קבוצת הנוער משחקת ואמרו לי שזה לא במגרש שאני נמצא בו כי הוא לא מספיק טוב והם בדרך כלל משחקים בסינטטי. נזכרתי איך בתקופה ההיא אני, אורי ואלי גדלנו באיזה חדרון קטן כאן במתחם ובקושי היה דשא על המגרש. התנאים לא עניינו אותנו, עשינו הכל כדי להצליח ולהביא כבוד לעיר ולאוהדים".

שלום אדרי, אופיר קריאף, דיוגו ורדאסקה, אנז' פרדי פלומן שחקני בית"ר ירושלים באימון. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אווירה מתוחה בעקבות הקיצוצים. שחקני בית"ר באימון/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

במקביל להתלהבות ממינויו של מזרחי, במחלקת הנוער חוששים לא מעט מהקיצוצים לכל שדרת המחלקה ומהעובדה כי ייתכן שלא יהיו בשנה הבאה אנשי מקצוע מספקים בתפקידים בסיסיים כמו מעסים, פיזיותרפיסטים, מאמן מנטלי ופיזיולוג.

שחקני הקבוצה ממשיכים לרטון בפני הצוות הניהולי והמקצועי על העובדה כי התזונאי לא חזר לתפקידו ועל היעדר אוכל בסיסי בבוקר אחרי האימון. בקבוצה מרגישים את הקיצוצים בדברים הקטנים שמשפיעים על רמת המקצוענות והאווירה. בנוסף לפיטורים במועדון, אחד המעסים בקבוצה, שמוערך מאוד על ידי השחקנים, עדיין לא הוחזר מחל"ת ואנשי סגל מקצועי נוספים חוששים לתפקידם, מה שיוצר הרבה מאוד מתח באוויר.

שחקנים בקבוצה אמרו: "אנחנו אומרים למי שצריך את מה שאנחנו חושבים. לא רוצים בלאגן, רוצים את התנאים שחשובים למקצוענות. לא מחפשים פינוקים, זאת לא האווירה הנכונה שצריכה להיות בבית"ר ירושלים"

במועדון הבהירו כי התזונאי חוזר בימים אלה לעבודתו ולמחלקת הנוער יצורף מאמן מנטלי עם השקת פרויקט חדש בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully