וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון שוינפלד: "התקופה במכבי תל אביב הייתה השיא שלי"

חלוץ מינסוטה התראיין לאתר ה-MLS לגבי התקופה שלו בישראל: "גם כשיש 15 אלף איש במגרש זה נשמע לך כאילו הם 50 אלף"

דוברות בית"ר ירושלים

חלוץ מכבי נתניה, הפועל ומכבי תל אביב לשעבר ארון שוינפלד התראיין היום (שני) לאתר הרשמי של ה-MLS וסיפר על חוויותיו מישראל. החלוץ בן ה-30, ששייך היום למינסוטה יונייטד והספיק לרשום הופעה אחת לפני הפסקת הקורונה, דיבר בכנות על היריבות בין שתי הקבוצות התל אביביות ועל התקופה בישראל.

"בכנות, עברתי לישראל כדי לנסות להרוויח יותר כסף ממה שהרווחתי לפני כן", אמר שוינפלד, "ב-MLS קשה לשחקנים אמריקאים צעירים לתפוס את המקום שלהם. אני הייתי בן 25 או 26 ורציתי לקבל הזדמנות. חשבתי שיהיה קל יותר לשחק בישראל. אז יום אחד קיבלתי איזו שיחה רנדומלית לחלוטין, איזה אדם הציע לי לעבור לישראל אם אסכים להיבחן. הייתי בקולומבוס אז ומשם ממש הלכתי עם המזוודה ולא חזרתי הביתה במשך ארבע שנים, חוץ מאשר בפגרות".

ארון שוינפלד, מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
אהב ללבוש את המדים הצהובים. שוינפלד/דני מרון

שוינפלד התחיל את דרכו בישראל במכבי נתניה, שמכרה אותו להפועל תל אביב אחרי שרשם אצלה שתי הופעות בלבד. "מעולם לא חוויתי משהו כמו הפועל תל אביב. הגעתי לשם ולא הייתי נאיבי, אבל לא הבנתי כמה היריבות שם אמיתית. הלכתי להפועל שהיא היריבה של מכבי ויש שנאה. בנגיעה הראשונה שלו בכדור כשחקן הפועל תל אביב, בדקה השנייה של המשחק, כבשתי בדרבי. וזה מה שהדליק הכול בשבילי בישראל".

באתר ה-MLS מציינים כי "זה מה שהחל עבור שוינפלד תקופה של שמונה שערים ב-12 משחקים ורכש את לב האוהדים של מועדון מעמד הפועלים של תל אביב והשתיק את כל הספקות שהיו לגבי הרכישה שלו". שוינפלד המשיך ואמר: "האצטדיונים בישראל לא גדולים כמו ב-MLS, אבל אפילו אם יש לך 15 או 20 אלף איש במשחק, זה נשמע כמו 50 אלף. קשה לנסות להסביר לאמריקאים לגבי זה, המועדונים האלה קיימים כבר למעלה מ-100 שנה ואלה אוהדים אמיתיים, זה בדם שלהם. היריבויות בתוך הערים הן אדירות, הדרבי שם זה כמו הסופרבול. זו הייתה חוויה אחרת עבורי, היה כל כך כיף".

על התקופה שלו במכבי תל אביב אמר שוינפלד: "התקופה שם הייתה השיא שלי, התקופה האהובה עליי בישראל. שיחקתי באירופה וזה היה מגניב. היו לי רגעים יפים, כבשתי שער ניצחון במשחק שהבטיח למכבי תל אביב את האליפות. תמיד היה נראה שאני נכנס למגרש ברגע הנכון ומצליח לכבוש שערים חשובים בשלבי ההכרעה בגביע. אהבו אותי מאוד שם, זו הייתה סביבה נהדרת. הגעתי לישראל ברגע טוב בחיים שלי. הייתי בן 25 או 26, הגעתי לשם לבד והרגשתי חופשי. לא היו לי קשים עם אנשים עד אותו שלב והגעתי לשם כדי סוג של למצוא את עצמי, אבל זה לא היה כך. הייתי שם לבד, בלי המשפחה מסביבי וזה היה מגניב. זה הוכיח לי שאני יכול להצליח בכל מקום. לא הייתי תלוי באף אחד, רק בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully