וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב זריהן הגיע עם חום לאימון באר שבע: אובחן עם דלקת גרון, יעבור בדיקת קורונה

26.5.2020 / 11:35

מקרה ראשון של חום בליגת העל מאז החזרה מפגרת הקורונה. זריהן הונחה לעזוב את המקום באופן מיידי. רופאת המשפחה מעריכה: הסיבה לחום היא הדלקת

דוברות בית"ר ירושלים

מקרה ראשון של חום בליגת העל מאז החזרה מפגרת הקורונה: ניב זריהן הגיע הבוקר (שלישי) לאימון הפועל באר שבע כשהוא סובל מחום, שהתגלה בבדיקת השגרתית עם הגעתו למתחם האימונים. שחקן הכנף הונחה לעזוב את המקום באופן מיידי, ובקרוב יימשך הבירור הרפואי כדי לוודא שלא חלה בקורונה.

זריהן הגיע לאשדוד שם נבדק אצל רופאת המשפחה שלו שאיבחנה דלקת בגרון. להערכתה זו הסיבה לחום הגבוה. יחד עם זה נסע השחקן באופן מיידי למוקד בעיר שם נערכות בדיקות הקורונה והוא יעבור את הבדיקה כדי לשלול את הנגיף. בסביבתו סיפרו כי השחקן לא היה לרגע אחד ליד חולה מאומת ולכן משוכנעים שהבעיה היא בדלקת הגרון. זריהן מתגורר בדירה שכורה בבאר שבע אבל בכל תקופת הסגר היה בבית הוריו באשדוד.

ניב זריהן שחקן הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
רק בריאות. זריהן/סוכנות ג'יני

לבאר שבע יש "צרות" נוספות לקראת פתיחת הפלייאוף העליון ביום השבת, במשחק הליגה מול בית"ר ירושלים. אתמול התברר שרמזי ספורי סובל מדלקת בשרירי הבטן, ולכן לא יפתח את הפלייאוף ונמצא בספק גדול לחצי גמר הגביע בעוד יותר משבועיים, ב-10 ביוני.

שני שחקנים נוספים שנמצאים בספק גדול למשחק החזרה הם הבלם לואי טהא והמגן הימני אור דדיה. הפציעות שלהם פחות קשות מאשר של ספורי, אבל הם עדיין לא מתאמנים בצורה מלאה ויחזרו אולי למחזור השני של הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully