וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גיאגון פארפה יירשם במקום אורוש ניקוליץ'

28.5.2020 / 11:20

איביץ' עדיין מאמין שיוכל להרוויח משהו מאופואדו, שאמור להגיע לישראל בשבוע הבא ועשוי להיות כשיר להמשך הפלייאוף העליון. וגם: המחווה של מכבי תל אביב לאוהדים שלה

צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב ולדאן איביץ' ביקש מהנהלת הקבוצה לגרוע מהסגל את אורוש ניקוליץ' על מנת לרשום את הקשר הצעיר גיאגון פארפה. איביץ' עדיין מאמין שיוכל להרוויח משהו מצ'יקו אופואדו וביקש להטיס אותו בשבוע הבא לישראל אם אכן נמל התעופה הבינלאומי בניגריה ייפתח לטיסות יוצאות ב-4 ביוני, התאריך עליו מדברים כעת בניגריה. לא ברור אם אופואדו יגיע בזמן ואם יהיה חייב בבידוד של שבועיים, אבל בניגוד לניקוליץ', הוא מדווח מניגריה שהוא בריא וכשיר לחלוטין.

ההחלטה של איביץ' לגבי הקשר מובנת מאחר שהשחקן לא מתאושש מהכאבים בברכו ואמור לעבור טיפולים ואולי אף ניתוח בסרביה. לא ברור האם מכאן ניקוליץ' עוד יחזור למכבי תל אביב או שמא העובדה שהאלופה צפויה כעת לגרוע אותו מהסגל עד סוף העונה, מלמדת כי הצהובים ינסו בקיץ לחתוך את החוזה של הסרבי שמסתיים ב-2022 תמורת פיצוי כלשהו.

אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
נגמר הסיפור? ניקוליץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

כזכור, ניקוליץ' הגיע למכבי תל אביב לפני שנה וחצי, ובקושי שיחק בשל פציעות חוזרות ונשנות. איביץ' התרשם מפארפה במשחקי האימון שערכה מכבי תל אביב בשבועיים האחרונים, כך שאין לו מה להפסיד ברגע שהשחקן יירשם כזר שישי במקום ניקוליץ'.

חולצה של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חולצה של מכבי תל אביב עם הכיתוב למטה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בצל האיסור על כניסת קהל למשחקי הליגה, הקבוצה תופיע בשבת עם חולצות משחק שעליהן כיתוב משירי אוהדים כאות הזדהות עמם. הכיתוב יופיע לצד הסמל בצידה השמאלי של החולצה, זאת כדי "לתת ביטוי לקשר החושב בין השחקנים לאוהדים ולתמיכה שמגיעה מהיציע לכר הדשא", כך נמסר בהודעת המועדון.

בנוסף, המועדון יצא בקמפיין שזכה להיענות רבה ברשתות החברתיות, ובו התבקשו האוהדים לשלוח את תמונותיהם עם אביזרי עידוד של הקבוצה. החל מהמשחק הקרוב תמונות האוהדים יפורסמו על גבי המסכים והלדים באיצטדיון וילוו את שחקני מכבי במשך 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully