וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יעקב שחר הגיע לעודד את השחקנים לקראת חידוש הליגה

27.5.2020 / 20:11

בעלי הירוקים הגיע לאימון על מנת לדרבן את השחקנים לקראת הפועל תל אביב, כמה עשרות אוהדים הגיעו והדליקו אבוקות

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים עורכת אימון ראשון עם מגע מלא

אוהדי מכבי חיפה לא יוכלו להגיע למשחקי הקבוצה, אך כמה עשרות מהם הגיעו היום (רביעי) מחוץ למתחם האימונים והדליקו אבוקות כדי לדרבן את השחקנים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שבת. מלבד האוהדים, גם הבעלים יעקב שחר והחשב עוזי מור הגיעו לאימון ועודדו את השחקנים לקראת חידוש המשחקים.

שחקניה האוסטרלים של מכבי חיפה, טרנט סיינסברי וניקיטה רוקאביציה, צפויים להיכלל בסגל. בצוות המקצועי רוצים מאוד שהחלוץ יעלה ב-11, אך רק לאחר האימון המסכם ביום שישי תתקבל החלטה בנושא. בנוגע לבלם, נראה שהוא כשיר לגמרי, אך עדיין לא ידוע באיזה מערך יבחר המאמן מרקו בלבול לפתוח - עם שלושה בלמים או ארבעה שחקני הגנה.

בנוסף, המאמן עדיין מתלבט בנוגע לעמדת הקשר האחורי, כאשר הנטייה היא לפתוח עם עופרי ארד. ייתכן שרז מאיר שתורגל כקשר יפתח בעמדה זו לצד קשר אחורי נוסף כשרמי גרשון או איקוום אוטין יפתחו בעמדת המגן השמאלי.

עופרי ארד שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
יפתח בקישור? ארד/לירון מולדובן

בעניין אחר, במכבי חיפה סיכמו עם הפועל רעננה על צירופו של הכישרון הצעיר עילי פיינגולד, באמצעות סוכנו עידן בן אבו. פיינגולד בן ה-16 משחק בעמדת המגן הימני וסומן על ידי מערך הסקאוטינג של מכבי חיפה כבר לפני זמן רב. כעת הגיעו הצדדים לסיכום ופיינגולד צפוי לשחק בעונה הבאה בקבוצת הנוער של הירוקים כשאנשי הקבוצה הבוגרת צפויים לנהל אחריו מעקב צמוד.

עדכון ראשון: 11:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully