וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.5: ריאל מדריד סימנה את אנדידי, ניימאר מפלס דרכו לברצלונה?

הבלאנקוס בעקבות קשר לסטר, כוכב פריז סן ז'רמן מסרב לקצץ בשכרו. אינטר תדרוש את מלוא סעיף השחרור עבור לאוטרו, טראורה לליברפול?

אתר רשמי

שמועות

* בתקשורת הספרדית מדווחים שריאל מדריד נואשת למכור את גארת' בייל הקיץ, אבל למרות שניוקאסל התעניינה הם לא קיבלו עדיין הצעה רשמית.

* בספרד טוענים שריאל מדריד סימנה מועמד נוסף לחזק את חוליית הקישור: ווילפרד אנדידי בן ה-23 מלסטר סיטי, שעשוי להגיע אם המגעים עם ראן לגבי אדוארדו קמאבינגה לא יישאו פרי.

* בצרפת מדווחים שניימאר יסרב לקיצוץ בשכרו, אולי כצעד ראשון לנסות וללחוץ על ראשי פריז סן ז'רמן לשוב לברצלונה.

* באיטליה מדווחים שאינטר החלה במגעים עם מתיאוס קוניה, החלוץ המצוין של הרטה ברלין. הברזילאי שחוגג היום 21, נמכר בינואר מלייפציג להרטה תמורת 18 מיליון יורו ועשוי למלא את החלל שיותיר לאוטרו מרטינס וגם מאורו איקרדי שצפוי להימכר לפריס סן ז'רמן.

* המנהל המקצועי של אינטר פיירו אוסיליו מבהיר: "הרבה קבוצות פנו אלינו בנוגע ללאוטרו מרטינס, כולל ברצלונה, אבל הוא יעזוב רק אם סעיף השחרור שלו ישולם". כידוע, הקטלאנים רוצים לשלב בעסקה שחקנים כדי להפחית מהסכום - 111 מיליון יורו - אולם אוסיליו טוען: "הדרך היחידה שיעזוב, היא אם סעיף השחרור ישולם במלואו. אנחנו בונים עליו".

* בינתיים, ב"אס" טוענים שפיליפה קוטיניו, שהוזכר כמועמד להיות חלק מעסקת לאוטרו מרטינס, עשוי להיכלל בזו של מיראלם פיאניץ' ולהישלח ליובנטוס.

* על פי דיווחים בספרד, יורגן קלופ כבר פנה אישית לאדאמה טראורה, כוכבה העולה של וולבס, בנוגע למעבר עתידי לליברפול.

* בפורטוגל מדווחים שפריז סן ז'רמן קרובה להשלים את הרכש הראשון שלה לקיץ הקרוב. על פי הדיווח אלופת צרפת תשלם לפורטו 25 מיליון יורו תמורת המגן השמאלי המוערך אלכס טלס.

* באנגליה טוענים שיש חמש קבוצות שמעוניינות בקשר ליברפול, אדם ללאנה, שמסיים את החוזה שלו באנפילד בתום העונה. הקבוצות שהוזכרו כמעוניינות בו הן ארסנל, טוטנהאם, לסטר, ווסטהאם וברנלי.

* טיימואה בקאיוקו, שאכזב בגדול בצ'לסי ובילה את העונה בהשאלה למונאקו, עשוי להצטרף לווסטהאם. מאמן הפטישים דייויד מויס מעוניין בקשר, שמחזיק בחוזה בסטמפורד ברידג' עד 2022.

* מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו דיבר על התכניות של קבוצתו בחלון ההעברות הקרוב ואמר שהיא לא תוציא סכומים משמעותיים. בנוסף, מוריניו אמר שהוא מצפה לדחיית החלון.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
יישאר בלייפציג בסופו של דבר? ורנר/GettyImages

* רומא מעוניינת במגנה הימני של ריבר פלייט, גונסאלו מונטייל בן ה-23 וצפויה להציע תמורתו 11 מיליון יורו.

* עוזרו של דייגו סימאונה חרמן בורגוס יעזוב את אתלטיקו מדריד בקיץ במטרה להתמנות למאמן ראשי. מספר קבוצות בדרום אמריקה ובאירופה גילו עניין בבורגוס בן ה-51.

* מנצ'סטר יונייטד מקווה שתוכל להשתמש באלכסיס סאנצ'ס כחלק מעסקה שתעביר אליה את ג'יידון סאנצ'ו מבורוסיה דורטמונד בקיץ.

* ארסנל צפויה להיפרד ממספר שחקנים בקיץ בניסיון לגייס כסף. פרט לדויד לואיז, גם שקודראן מוסטפי, סוקרטיס ורוב הולדינג עשויים להימכר.

* באנגליה טוענים שליברפול ויתרה על חלוץ ר.ב. לייפציג טימו ורנר ולא תשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 50 מיליון ליש"ט. העובדה שלקבוצות רבות אין משאבים כלכליים לאור משבר הקורונה עשויה להוביל להישארות של ורנר אצל השוורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully