וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר יובנטוס לשעבר נחלץ להגנה: "ארתורו וידאל לא אלכוהוליסט"

מרסלו אסטיגריביה הגיב להאשמות של ג'ורג'ו קייליני ("לווידאל יש בעיית שתייה"): "ארתורו אף פעם לא עבר את הגבול עם שתייה"

מתוך הטוויטר של ברצלונה

בווידאו: ברצלונה חוזרת לשגרה

קשר יובנטוס לשעבר, מרסלו אסטיגריביה, נחלץ לעזרתו של ארתורו וידאל, ששוב נתקל בדיבורים על כך שיש לו בעיית שתייה. הפעם היה זה בלם יובה, ג'ורג'ו קייליני ("לווידאל יש חולשה לאלכוהול, כולם יודעים את זה") שהאשים את הצ'יליאני באוטוביוגרפיה שלו.

אסטיגריביה הפרגוואי שיחק ביובנטוס בעונת 2011/12, לפני בהמשיך לקבוצות נוספות באיטליה דוגמת סמפדוריה, קייבו ואטאלנטה. בריאיון בארגנטינה אמר: "הופתעתי ממה שג'ורג'ו כתב, אני מכיר את אתורו מצוין והוא לא אלכוהוליסט. אני זוכר היטב את התקופה המשותפת שלנו ביובנטוס וכשיצאנו, הוא תמיד התנהג היטב ולא עבר את הגבול עם אלכוהול".

זו כמובן לא הפעם הראשונה בה שמו של וידאל נקשר בבעיות שתייה. ב-2015 הוא ריסק את הרכב שלו כשנהג שיכור ערב הקופה אמריקה ולפני שלוש שנים, אחרי שצ'ילה לא הצליחה להעפיל למונדיאל, אשתו של השוער קלאודיו בראבו האשימה: "שחקנים בנבחרת לא התאמנו כי הם היו שיכורים". למרות שהיא לא נקבה בשמות, כולם ידעו שמדובר בווידאל ומאז יש מתיחות גדולה בין בעלה לבין שחקן ברצלונה.

שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים ברקע, מרסלו אסטיגריביה שחקן נבחרת פרגוואי מאוכזב. רויטרס
מגן על חברו. אסטיגריביה/רויטרס

האוטוביוגרפיה של קייליני עוררה הדים רבים בשבועות האחרונים, בעיקר דברים שכתב נגד מריו באלוטלי ופליפה מלו. בשבועיים האחרונים הברזילאי התייחס באריכות להאשמות נגדו ותקף את האיטלקי בכמה הזדמנויות, כשבין היתר אמר: "לקייליני יש בעיה איתי כי נגחתי בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully