וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ורג'ו קייליני אכזב אותי. כך לא מתנהג קפטן": סערת הספר נמשכת

האמירות של בלם יובנטוס נגד באלוטלי עשו רעש. מרקו טארדלי תקף, אנטוניו קסאנו הגן ולוקה טוני משוכנע: "באלוטלי בטח עשה משהו"

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: מילאן חזרה להתאמן

הציטוטים הראשונים שפורסמו מספרו של ג'ורג'ו קייליני, יצרו סערה לא קטנה בכדורגל האיטלקי. בלם יובנטוס, אחד השחקנים הבכירים של נבחרת איטליה בעשור וחצי האחרונים, סימן בעיקר את מריו באלוטלי ("היה ראוי לקבל סטירה") ופליפה מלו ("תפוח רקוב") שכבר הגיבו לו אתמול (שבת). כעת הגיע תורם של כמה שחקני עבר להביע את דעתם.

שחקן יובנטוס, ג'ורג'ו קייליני. רויטרס
החברים מגבים. ג'ורג'ו קייליני/רויטרס

החלוץ לוקה טוני, ששיחק עם קייליני בנבחרת, אמר בשיחת אינסטגרם עם כריסטיאן ויירי: "ספרים זה דבר מוזר. כשאתה כותב אחד, אתה צריך למצוא את הדברים שיעשו כותרות. אני חושב ששניהם צודקים, אבל שניהם טעו בהתנהגות שלהם. אם זה משהו שהוא מעולם לא אמר לבאלוטלי בפנים, אז זה מעשה לא יפה, אבל באלוטלי בטח עשה משהו. זה עוד יותר גרוע כשזה צף כך ברשתות החברתיות. עדיף שידברו ביניהם ויבהירו את הדברים. לפי התגובה של באלוטלי, זה לא משהו שנאמר בעבר. כשאני שיחקתי, ג'ורג'ו היה מספר 1. הוא היה שומר ועושה עבירות, אבל נופל בעצמו והשופטים היו שורקים לטובתו. הוא היה חכם ממני".

אנטוניו קסאנו השתתף גם הוא בשיחה ואמר: "אני לא יודע על מה בדיוק קייליני דיבר בנוגע לבאלוטלי, אבל מניח שיש לו את הסיבות שלו. מריו הוא ילד, ילד טוב. אני יכול להגיד שיש לי כבוד אדיר לג'ורג'ו. הוא בחור סופר-חכם שמבין כדורגל. הוא הורג אותך על המגרש כשאתה נגדו, אבל מחוצה לו הוא אדם נפלא. את מריו אני מכיר באופן שטחי, אבל הייתי 10 שנים עם ג'ורג'ו בנבחרת והוא אדם טוב ומנומס".

אגדת העבר מרקו טארדלי התאכזב מהאמירות של קייליני: "אני באמת מאוכזב ממנו, שחקן שהיה קפטן של נבחרת איטליה, קפטן יובנטוס ואחד ממובילי ארגון השחקנים. דברים קשים כאלה נגד חברים לקבוצה - קולגות שראו בו מודל. להצהיר על שנאה למועדון אחד רק מייצר שנאה. לכבד את היריב שלך רק בקרבות הכי קשים - זה מה שלמדתי מקפטנים כמו דינו זוף וגאטנו שיראה".

פליפה מלו, שכאמור כבר ענה אתמול לקייליני, לא שכח אותו גם היום ופרסם פוסט באינסטגרם מהמשחק בו גלאטסראיי שלו ניצחה את יובנטוס 0:1 והדיחה אותה משלב הבתים של ליגת האלופות ב-2013/14. "אני עדיין נהנה מזה", כתב, בצירוף השיר 'צ'או צ'או במבינה'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully