וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה מלו: "לג'ורג'ו קייליני יש בעיה איתי כי נגחתי בו"

הגזרה ממשיכה לרתוח בעקבות פרסום האוטוביוגרפיה של הבלם. מלו האשים: "הוא יצר את כל המתיחות הזו כדי למכור יותר ספרים"

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

המאבק המתוקשר בין ג'ורג'ו קייליני לפליפה מלו הפך יומיומי ונמשך היום (שלישי) עם הפרק היומי, שבמרכזו טוען הברזילאי: "לקייליני יש בעיה איתי כי נגחתי בו".

אם מישהו נשאר לא מעודכן, הכל החל כשבלם יובנטוס פרסם אוטוביוגרפיה ובה ביקר בחריפות את מריו באלוטלי ומלו ששיחק איתו ביובנטוס. בעוד הוא התנצל בפני החלוץ, עם מלו הסיפור שונה בתכלית.

מלו ערך שיחת לייב אינסטגרם עם חברו לשעבר לפיורנטינה, סבסטיאן פריי ואמר: "לקייליני יש בעיה איתי כי נגחתי בו כששיחקנו נגד סיינה. מאז לא דיברנו ועכשיו הוא פרסם את הספר הזה. אמרתי מה שהיה לי להגיד, ביובה קרו 1,000 דברים והייתי יכול לכתוב 1,000 ספרים עם דברים יותר חשובים".

מלו הוסיף: "קייליני לא התנצל בפני, אבל זה בסדר כל עוד הוא לוקח אחריות על מה שכתב. הוא יצר את כל המתיחות הזו כדי למכור יותר ספרים. הוא צריך לקחת דוגמה מחאבייר סאנטי, שבספר שלו לא כתב שום דבר על יובנטוס. בכל מקרה, אני לא חושב שזה זמן להשיק ספרים, כשכל כך הרבה אנשים מתים".

פליפה מלו עם ג'ורג'ו קייליני במדי יובנטוס. AP
מלו וקייליני בתקופה טובה יותר/AP

מלו שיחק ביובנטוס בשנים 2009-2011 וקייליני כתב בספר שלו: "אני לא מסוגל להיות עם אנשים נטולי כבוד, כאלה שתמיד רוצים לשבור את הכללים. כשהוא היה בסביבה, זה תמיד הרגיש כאילו הולכת להתפתח קטטה. אמרתי גם למנהלים - הוא תפוח רקוב".

בארבעת הימים שחלפו, מלו מגיב כמעט בכל יום. בין היתר הוא אמר: "הוא תמיד השתין על עצמו מרוב פחד. מצטער, קל מדי לכתוב דברים רעים על אחרים בספר. אולי 'הבלם הזה' עדיין כועס עליי כי כשעברתי לגלאטסראיי העפנו אותם מליגת האלופות. אולי הוא כועס כי זכיתי בכל תואר עם אינטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully