וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניים מכל שלושה שחקנים מתנגדים לחידוש הליגה הספרדית בכדורסל

סקר אנונימי של ארגון השחקנים הראה רוב של 107 מתנגדים לעומת 50 תומכים בחזרה לפעילות. כל 16 שחקני ברצלונה ו-16 שחקני באסקוניה הצביעו נגד

צילום מסך

בווידאו: תחרות "חיובים" ב-NBA

בזמן שהליגה הספרדית מנסה לארגן את טורניר סיום העונה שמיועד להיערך ביולי, מסתבר שרוב שחקני הליגה מתנגדים לחידוש המשחקים בצל משבר הקורונה. סקר אנונימי שנערך בקרב שחקני ליגת ה-ACB המשתייכים לארגון השחקנים ומשחקים באחת מ-12 הקבוצות שאמורות להשתתף בטורניר, גילה כי שניים מכל שלושה שחקנים מעדיפים שהעונה הזו תבוטל ולא יהיו משחקים נוספים.

טורניקה שנגליה שחקן באסקוניה. GettyImages
התנגדות נחרצת בבאסקוניה. טורניקה שנגליה/GettyImages

ההתנגדות העיקרית הגיעה מקבוצות היורוליג. כל 16 שחקני ברצלונה וכל 16 שחקני באסקוניה הצביעו נגד השלמת העונה הזו ומעדיפים שלא לחזור לשחק בליגה, ואיתם גם 14 מ-16 שחקני ריאל מדריד. מתוך 14 שחקני ולנסיה, 11 הצביעו גם הם נגד חידוש הליגה.

בצד התומך נמצאים שחקני סראגוסה למשל, שם 10 מ-10 הצביעו בעד היוזמה לקיים את הטורניר שיכתיר אלופה. גם 11 מ-12 שחקני אנדורה היו בעד וכך 9 מ-12 שחקני גראן קנאריה. סך הכול מדובר ב-107 שהצביעו נגד לעומת 50 שהצביעו בעד.

בארגון השחקנים, אגב, הכחישו את הפרסום של אתר "יורוהופס" לגבי קיומו של הסקר. בתגובה הרשמית נכתב: "אנחנו רוצים להביע את זעמנו על הידיעות שהופצו אחר הצהריים. בשום שלב לא אישרנו מידע כזה. מאז תחילת המשבר אנחנו נמצאים בקשר מתמיד עם השחקנים ובודקים את מצבם, והקשר היה תמיד היה חשאי. השאלות ששאלנו אותם היו אינפורמטיביות בלבד ולא יכולות להיחשב כמחייבות או סופיות במצב בו אנחנו נמצאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully