וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך העימות בין שחקני מכבי תל אביב למנהלת, ג'ייק כהן: "רוצים להחזיק אותנו חודשיים בכלא"

18.5.2020 / 13:34

ווילבקין הבהיר כי הוא "לא מתכוון להישאר בבית", במנהלת איימו ב"עונשים חריפים" לשחקנים שיפרו בידוד, חברו למכבי תל אביב הצטרף: "הוא לא יעבור על החוק, רק על החוקים שלכם"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

שחקני ליגת העל השונים נוחתים בימים אלה בישראל מארצות הברית, אך הדבר לא נעשה בשקט. אתמול (ראשון) פורסם מכתב של שחקן מכבי תל אביב שהביע טענות קשות כלפי תנאי חזרת הליגה, והלילה גם סקוטי ווילבקין, כוכב הצהובים, הבהיר כי לא הולך להישמע להוראות החזרה.

"אני אומר לכולכם כבר עכשיו, אני לא מתכוון להישאר בבית שלי", צייץ הגארד האמריקאי בתגובה לאותו מכתב. ווילבקין, שאמור להגיע לישראל בהמשך השבוע ולהיכנס לתקופת בידוד של שבועיים לפני שיוכל להתחיל להתאמן הוסיף בציוץ אחר: "כל הדברים נפתחים פה עכשיו באורלנדו, הבית שלי, וגם בישראל! ואני עכשיו אמור לחזור לעבוד כאילו שאני רק מתחיל את ההסגר. אני מנסה להישאר בשקט, אבל אני חם". רכז מכבי תל אביב הוסיף וצייץ: "זה פשוט, אם זה מספיק בטוח לצאת לשחק, זה מספיק בטוח שאלך לפארק. מנהלת הליגה צריכה להחליט מתי זה".

במנהלת הליגה מיהרו להגיב "באופן שאיננו משתמע לשתי פנים": "לשמחתנו ולשמחת הציבור בישראל, אישרה הממשלה מתווה לחזרת הליגה לכדורסל וזאת תחת הנחיות מחייבות לבריאות הציבור. קדמה להחלטה פעילות מואצת ודיאלוג של מנהלת הליגה עם משרדי הבריאות והספורט. מעבר על ההנחיות לבידוד כמו על הנחיות אחרות מהווה עבירה פלילית. שמחנו ביומיים האחרונים לראות את השחקנים שבים לארץ ושמחים לחזור ולשחק כדורסל, אנו מצרים מאוד על דבריו חסרי האחריות של שחקן מכבי תל אביב ומבקשים להדגיש את מעמדם של שחקני הכדורסל גם כמעצבי דעה המהווים מודל לבני נוער ואחרים.

"מנהלת הליגה רואה בקבוצות כאחראיות ישירות לשמירה על החוק ועל הרגישות הציבורית המתחייבת ולא תהסס לנקוט בצעדי ענישה חריפים נגד קבוצה או שחקן שיפרו חוק ויחבלו ביכולת לחזור לשגרה בתקופה רגישה זו".

וכך, אגב, נשמע ווילבקין לפני כחודש וחצי

אלא שהעימות לא נגמר שם. בשעות הצהריים, צייץ ג'ייק כהן בתגובה למנהלת: "אם הייתם קוראים את הציוצים שלו, הייתם מבינים שהוא לא מדבר על בידוד אחרי שהוא נוחת במדינה. כך שהוא לא היה עובר על החוק, רק על החוקים שלכם שרוצים להחזיק אותנו בכלא למשך חודשיים בזמן שאנחנו עובדים". כהן הוסיף וצייץ: "אם הולכים להתעלם מכל השאלות שלנו? מנהלת הליגה יכולה להעביר את האחריות למשרד הבריאות כמה שהיא רוצה, אבל הנה שאלה אחת לכם, חבר'ה: אם שחקן יימצא חיובי, איך שבועיים של בידוד ישפיעו על הליגה? הקבוצה לא מופיעה למשחקים? הליגה נדחית?"

ווילבקין הוא לא השחקן היחיד שמביע פומבית את הטענות שלו. כמה שעות לפני כן גם דומיניק ווטרס, שחקנה של עירוני נהריה, שנחת בארץ ביחד עם אשתו ובתו זעם כששמע שב-WADA מתכננים לחזור לעשות בדיקות סמים: "איפה לעזאזל בדיקות הקורונה? עוד דוגמא למחשבה האנוכית של הליגה. איך אתם חושבים יותר על סמים מאשר על הבריאות של השחקנים והמשפחות?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully