וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמיין לאב חתם בהפועל חולון, שולדבראנד לא יחזור להפועל אילת

17.5.2020 / 17:55

הגארד (31, 1.91) שסיים את העונה בקולוסוס רודוס היוונית יהיה הזר הרביעי בקבוצה של סטפנוס דדאס. הישראלי הוותיק שגר בספרד לא יכול לשוב ארצה בקרוב. אקס אילת, רייבונטה רייס, סיכם בנס ציונה. קור-ג'יי קוקס באשדוד

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

קבוצות ליגת העל השונות ממשיכות להשלים את הסגל לקראת החזרת הליגה, כשהפועל חולון השלימה את מצבת הזרים שלה עם החתמת הגארד האמריקאי ג'רמיין לאב. לאב חובר לדזי וושינגטון, שאבון קולמן וג'ימי הול שחתמו בקבוצה בימים האחורנים.

לאב (31, 1.91), בוגר אוניבריסטת אילינוי ספרינגפילד הקטנה משנת 2012, שיחק את ארבעת עונותיו הראשונות כמקצוען בליגה הליטאית, לפני שהגיע לסופוט הפולנית בקיץ 2017. לאחר עונה אחת המשיך להולגארוס היוונית, כשאת העונה שעברה הוא פותח בוורונה מהליגה האיטלקית השנייה ומסיים אותו בקולוסוס רודוס מהליגה הראשונה במדינה שם רשם 16.8 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-3 ריבאונדים למשחק.

יהונתן שולדבראנד שחקן הפועל אילת מול עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לא יכול לחזור לישראל. שולדבראנד/דני מרון

מי שלא ישוב לישראל הוא שחקנה של הפועל אילת יהונתן שולדבראנד. השחקן גר עם משפחתו בספרד, ולא יכול לחזור ארצה בתקופה הקרובה. בן קרטר, שחתם אתמול בקבוצה, יחליפו בסגל, אם הליגה הלאומית לא תחודש בישיבת ההנהלה של איגוד הכדורסל בשבוע הבא.

עירוני נס ציונה סיכמה על צירופו של הגארד האמריקאי רייבונטה רייס שעזב את הפועל אילת רק חודש לפני פרוץ משבר הקורונה. רייס (28, 1.96) הגיע לאילת אחרי קריירה בליגה השנייה באיטליה, צרפת ומקסיקו, כשאת העונה הנוכיחת פתח בסראטוב הרוסית וב-8 משחקים רשם 18.1 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק. בנס ציונה יצרפו עוד רכז ובכך ינעלו את הסגל הזר כשיכלול גם את ג'יי פי טוקוטו וקמרון אוליבר.

נועלת הטבלה מכבי אשדוד החתימה את קור-ג'יי קוקס, שהתאמן בעבר עם מכבי ראשון לציון וזכה בתחרות ההטבעות של האולסטאר הישראלי. קוקס, בעל תעודת זהות כחולה, עמד העונה במרכז סערה בליגה הארצית, כשאושר לו להצטרף כשחקן מקומי למכבי מעלה אדומים, אולם רישומו בוטל לאחר עתירה שהגישו מכבי רמת גן ומכבי רחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully