וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייקל ג'ורדן ירק על הפיצה והכריז שאף אחד לא ייגע בה פרט אליו"

סיפור מיתולוגי נוסף סביב פרשת "משחק השפעת" והפיצה המקולקלת נחשף בעקבות הסדרה "הריקוד האחרון". ומסתבר שזו לא הפעם הראשונה בה אלוהי הכדורסל יורק על אוכל כדי לסמן את הטריטוריה שלו

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

שיגעון מייקל ג'ורדן רק גובר בארצות הברית, ואחרי שידור הפרקים האחרונים של "הריקוד האחרון" צפים עוד ועוד סיפורים על ימי האליפויות של MJ והבולס בשנות התשעים. אחד המגעילים שבהם נחשף היום (שני) על ידי ג'ייסון הייר, במאי סדרת הדוקו שמשגעת את אמריקה, שטען ג'ורדן ירק על הפיצה המפורסמת אותה אכל לילה לפני "משחק השפעת" המיתולוגי.

כזכור, מאמנו האישי של ג'ורדן טים גרובר טען שג'ורדן לא סבל משפעת אלא מקלקול קיבה, שנגרם מאכילת פיצה מקולקלת בבית מלון בסולט לייק סיטי בלילה שלפני משחק 5 בגמר ה-NBA ב-1997. על פי גרובר, ג'ורדן הזמין פיצה מהפיצרייה היחידה שהייתה פתוחה בעיר השוממת בשעת לילה מאוחרת, אכל אותה לבדו וכתוצאה מכך חלה למחרת.

היום התארח הייר בתכנית של ג'יילן רוז ב-ESPN, ובתשובה לשאלה איך זה ייתכן שג'ורדן היה היחיד שאכל את הפיצה למרות שעוד שלושה אנשים שהו איתו בחדר במלון, הפתיע כשענה: "בגלל שמייקל ירק על הפיצה... ברגע שהיא הגיעה הוא הבהיר לכולם שזו רק הפיצה שלו, במילים ובמעשים".

לאחר הגילוי המפתיע התברר שזו ממש לא היתה הפעם הראשונה בה ג'ורדן סימן טריטוריה סביב האוכל שלו באמצעות יריקה, ובארצות הברית נזכרו בכמה מהם, כולל הפעם בה ג'ורדן קיבל מגש של לחמניות קינמון טריות, וכשחשב שהשומרים שבחדר זוממים לטעום מהן הוא ירק על כל אחת מהן בנפרד כדי לוודא שאף אחד לא ייגע בהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully