וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: זאק הנקינס צפוי להצטרף ולהשלים את הסגל

18.5.2020 / 22:30

הסנטר האמריקאי בן ה-23 (2.11 מ') שהרשים השנה במדי נימבורק בליגת האלופות של פיב"א, יגיע לישראל בימים הקרובים. קיילב אגאדה חתם בהפועל באר שבע שסגרה את הסגל שלה

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידאו: גל מקל מתעד אימון בכורה בשגרת הקורונה של מלאגה

אחרי שהחזירה שלושה מארבעת השחקנים הזרים שהיו בסגל עד לפרוץ משבר הקורונה, מכבי ראשון לציון צפויה להשלים את הסגל עם צירופו של הסנטר האמריקאי זאק הנקינס ששיחק בנימבורק הצ'כית. הנקינס צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים ולהצטרף לקבוצה שבמקום השלישי בטבלה שהחזירה את אלכס המילטון, דריל מונרו ודיאנג'לו הריסון שכבר נמצאים בישראל.

הנקינס בן ה-23 (2.11 מ') שיחק במשך שלוש שנים במדי אוניברסיטת פריס סטייט מה-NCAA2, כשבשנתו השלישית הוא מוביל את המכללה לזכייה באליפות הארצית, ועל הדרך נבחר לשחקן השנה בדיויז'ן 2 ול-MVP של טורניר המכללות של דיויז'ן 2. באותה עונה רשם 15.1, 9.7 ריבאונדים ו-3.3 חסימות למשחק. אחרי ההצטיינות הפתיע ועבר לקסבייר הגדולה שם רשם עונה טובה עם 10.6 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-1.5 חסימות בממוצע למשחק.

אחרי ששיחק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי פילדלפיה הוא חתם במדי נימבורק הצ'כית של אורן עמיאל והיה לאחד הגבוהים הדומיננטיים במפעל עם 11.1 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-2.3 חסימות בממוצע למשחק, כשנימבורק מעפילה לרבע גמר המפעל שהופסק בחודש מרץ בגלל משבר הקורונה.

זאק הנקינס במדי מכללת קסבייר. AP
הצטיין בליגת האלופות של פיב"א. זאק הנקינס במדי מכללת קסבייר/AP

מי שעוד השלימה את הסגל היא הפועל באר שבע, שהחתימה את הגארד הקנדי ממוצא ניגרי קיילב אגאדה ששיחק בשנים האחרונות בליגה השנייה בספרד. אגאדה הוא בוגר אוניברסיטת אוטוואה מליגת המכללות הקנדית שהגיע לפראט חובנטוד מהליגה השנייה בספרד בקיץ 2017, ולאחר מכן המשיך לשנתיים נוספות במדי מלייה כשבעונה שעברה רשם 14.7 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים. הוא יחליף בסגל של האדומים את ג'ון פטרוסלי שלא ישוב לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully