וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: טוויסט מפתיע? "מרטנס קרוב להארכת חוזה בנאפולי"

אחרי הדיווחים על חוזה עתק באינטר, נראה שהבלגי צפוי להישאר. דיבאלה יאריך את חוזהו ביובנטוס, קוטיניו ימשיך עוד קצת בבאיירן

רויטרס

* טוויסט מפתיע? אחרי ההתייעצות עם רומלו לוקאקו לגבי בית במילאנו והדיווחים כי יחתום לשנתיים באינטר תמורת 7 מיליון יורו לעונה, באיטליה טוענים כעת כי דריס מרטנס דווקא יאריך את חוזהו בנאפולי. על פי "ספורטאיטליה", הבלגי בן ה-33 יחתום לשנתיים עבור 4 מיליון יורו לשנה שצפויים לגדול ל-4.5 מיליון בעזרת מענק החתימה והבונוסים השונים.

* באיירן מינכן לא תממש את סעיף הרכישה על פיליפה קוטיניו שעומד על 120 מיליון יורו, אבל תבקש מברצלונה להאריך את הסכם ההשאלה מעבר ל-30 ביוני ולפחות עד השלמת ליגת האלופות.

* על פי 'גאזטה דלו ספורט', יובנטוס סיכמה עם פאולו דיבאלה על הארכת חוזהו על 2025. בדיווח נטען שהחוזה ייחתם רשמית כשסוכנו של הארגנטינאי יוכל לנחות באיטליה, ושהוא צפוי לשדרוג משמעותי בשכרו, שעומד כיום על 7.5 מיליון יורו לעונה.

* לפי "אס", אם ריאל מדריד תרצה לצרף את ארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד לפני קיץ 2022, זה יצטרך להיות תמורת "מחיר גלקטי". בספרד טוענים שבחוזהו של החלוץ הצעיר אין סעיף שחרור, אלא רק הסכם לפיו ניתן יהיה לדבר על עזיבה אפשרית ב-2022.

* ב"מירור" טוענים שמנצ'סטר יונייטד הצטרפה למאבק על בלם אינטר מילאן שקריניאר, שמבוקש גם בריאל מדריד. גם ברצלונה הוזכרה, אם תמכור את סמואל אומטיטי.

* לפי "מירור", אסטון וילה תדרוש ממנצ'סטר יונייטד 80 מיליון יורו על ג'ק גריליש.

* למרות הדיווחים בספרד שגורסים שברצלונה רוקמת עסקת טרייד עם יובנטוס בין נלסון סמדו למיראלם פיאניץ', ב"סקיי" האיטלקי טוענים שפיאניץ' יצטרף לברצלונה רק אם ארתור יעשה את הדרך ההפוכה.

* ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שבימים הקרובים הקטלאנים יעבירו הילוך, גם בנוגע לפיאניץ' וגם בנוגע ללאוטרו מרטינס. "יש אופטימיות בברצלונה שזה ניתן לביצוע", נכתב.

* ילד הפלא של אייאקס סרג'יניו דסט, שהוזכר כמועמד לברצלונה, מחוזר גם על ידי פריז סן ז'רמן.

* לפי "סאנדיי טיימס", יובנטוס היא המצטרפת החדשה למירוץ אחר כוכב וולבס ראול חימנס, המבוקש גם במנצ'סטר יונייטד.

* ב"מארקה" מדווחים שוולנסיה היא המועמדת המובילה לזכות בשירותיו של חוסה קאייחון בקיץ. הספרדי הוותיק בן ה-33 כבר הודיע שלא יאריך חוזה בנאפולי והקבוצה של סלאדס תנסה לפתות אותו עם חוזה לשנתיים בשכר עונתי של 3.5 מיליון דולר. גם אברטון, ויאריאל וסביליה מעוניינות בשחקן שגדל בריאל מדריד.

שחקן קריסטל פאלאס ווילפריד זאהה. רויטרס
בדרך צפונה? זאהה/רויטרס

* בתקשורת האנגלית מדווחים בהרחבה על כך שניוקאסל מכינה הצעה בגובה 60 מיליון ליש"ט על ווילפריד זאהה. שחקן הכנף של קריסטל פאלאס כבש העונה 3 שערים ובישל 5 נוספים.

* מילאן ממשיכה לחזר באופן נמרץ אחר המגן הימני של פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת הולנד, דנזל דומפריס. לפי דיווחים באיטליה, הקבוצות כבר מנהלות מו"מ מתקדם יחסית והרוסונרי מוכנים לשלם כ-15 מיליון יורו.

* אחרי שבסוף השבוע דווח על כך שמנצ'סטר יונייטד מגלה עניין בקשר באיירן מינכן, קורנטן טוליסו, ב"מירור" סיפרו אמש שהמגעים כבר הספיקו לעלות שלב ושהשדים האדומים הגישו הצעה ראשונה על הקשר הצרפתי.

* התחרות על שירותיו של החלוץ הקולמביאני לואיס סוארס, הולכת וגוברת. לפי כמה כלי תקשורת בספרד, לאציו פייבוריטית לרכוש אותו, אבל בטיס לא מוותרת ומוכנה להשקיע סכום גדול יחסית לתקופת הקורונה. גם ולנסיה וגלאטסראיי הוזכרו כמתעניינות בחלוץ בן ה-22, שמשחק כמושאל מווטפורד לריאל סראגוסה.

* פנרבחצ'ה מחפשת מאמן חדש ולפי דיווחים, ייתכן שזה יהיה דירק קאוט. ההולנדי בן ה-39 שיחק במדי פנר בשנים 2012-2015 וזכה איתה באליפות וגביע. הוא מאמן את קבוצת הנוער של פיינורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully