וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני קרא לו "תפוח רקוב", פליפה מלו הגיב: "הוא תמיד השתין על עצמו מפחד"

בלם יובנטוס תקף בספרו את באלוטלי ("הגיע לו לקבל סטירה") ובחר בשחקן שהתנהג גרוע עוד יותר, אבל הברזילאי ענה: "אולי הוא כועס כי זכיתי בכל תואר עם אינטר". גם באלוטלי הגיב: "לפחות לי היה אומץ להגיד דברים בפנים"

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: מילאן חזרה לאימונים

ג'ורג'ו קייליני כבר ראה דבר או שניים בכדורגל, ובאוטוביוגרפיה החדשה שלו הוא בחר את שני השחקנים שהכי אכזבו אותו לאורך הקריירה - לא בשל יכולתם, כי אם בשל התנהגותם: מריו באלוטלי ופליפה מלו. "באלוטלי אדם שלילי", כתב בלמה הוותיק של יובנטוס. "לא היה לו שום כבוד לנבחרת. במהלך גביע הקונפדרציות ב-2013 הוא לא עזר בכלום, היה מגיע לו לקבל סטירה. חלק מהאנשים חשבו שהוא אחד מחמשת החלוצים הטובים בעולם, אבל אצלי הוא מעולם לא היה בטופ 10, אפילו לא בטופ 20".

"אבל היה מישהו יותר גרוע, הגרוע שבגרועים", הוסיף קייליני, ועבר לעסוק בקשר הברזילאי ששיחק ביובנטוס מ-2009 עד 2011. "אני לא מסוגל להיות עם אנשים נטולי כבוד, כאלה שתמיד רוצים לשבור את הכללים. כשהוא היה בסביבה, זה תמיד הרגיש כאילו הולכת להתפתח קטטה. אמרתי גם למנהלים - הוא תפוח רקוב".

לקייליני לא אכפת אם הדברים שכתב יפגעו בשניים, או באחרים: "אני לא החבר הכי טוב של כולם. הם שני השחקנים היחידים שבאמת חצו את הגבול. מבחינתי, הבעיה היא לא אם אתה משחק רע, אלא אם אתה מגלה חוסר כבוד ואין לך שום דבר בפנים. מילא פעם אחת, אבל זה חזר על עצמו שוב ושוב".

על השנאה לאינטר כתב: "אני שונא את אינטר בצורה ספורטיבית, כמו שמייקל ג'ורדן שנא את הפיסטונס. אני לא יכול אלא לשנוא את אינטר, אבל ב-99.9 אחוז מהזמן, כשאני פוגש את השחקנים שלה מחוץ למגרש, אנחנו יכולים לצחוק. בשנה שעברה, כשנפצעתי בברך, מי ששלח לי את ההודעה הכי מחממת היה חאבייר סאנטי. שנאה ספורטיבית היא חלק חשוב מהענף".

שחקני נבחרת איטליה ג'ורג'ו קייליני, מריו באלוטלי ב-2014. GettyImages
אפילו לא בטופ 20. באלוטלי עם קייליני/GettyImages

פליפה מלו מיהר להגיב: "הוא תמיד השתין על עצמו מרוב פחד. מצטער, קל מדי לכתוב דברים רעים על אחרים בספר. אולי 'הבלם הזה' עדיין כועס עליי כי כשעברתי לגלאטסראיי אז העפנו אותם מליגת האלופות. אולי הוא כועס כי זכיתי בכל תואר עם אינטר".

גם באלוטלי הגיב באינסטגרם וכתב: "לפחות לי היה את האומץ וההגינות להגיד דברים בפנים. לך היו הרבה הזדמנויות לעשות את זה מאז 2013 ולהתנהג כמו גבר אמיתי, אבל לא עשית את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully