וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: באיירן מינכן החליטה למכור את ג'רום בואטנג וחאבי מרטינס

הבווארים לא יאריכו חוזים לשני השחקנים הוותיקים. יובנטוס הפייבוריטית לרכוש את פול פוגבה, ליברפול מובילה במירוץ אחר קוליבאלי

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ארתור. רויטרס
תלוי גם בו. ארתור/רויטרס

* ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שריאל מדריד ואינטר יצאו מהתמונה, וכעת הפייבוריטית להנחית את פול פוגבה היא דווקא קבוצתו לשעבר, יובנטוס. גם פריז סן ז'רמן עדיין מביעה עניין, אולם קשר נבחרת צרפת מעדיף את טורינו והגברת הזקנה תציע תמורתו בין היתר את אדריאן ראביו וארון ראמזי בניסיון להוריד את תג המחיר שלו - כ-100 מיליון יורו.

* "קיקר" הגרמני דיווח כי באיירן מינכן החליטה שלא לנסות להאריך את החוזים של ג'רום בואטנג וחאבי מרטינס, ולמכור את שניהם בקיץ הקרוב כדי שלא יעזבו ללא תמורה עם תום החוזים ביוני 2021. במרטינס מעוניינת קבוצתו הקודמת אתלטיק בילבאו.

* לפי "האתלטיק", באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי צפויות לסכם על העברתו של לירוי סאנה לבווארים, סכום העסקה עתיד לנוע סביב 40 מיליון יורו.

* אדווין ואן דר סאר, שוער העבר ההולנדי וכיום מנכ"ל אייאקס, הבהיר לגבי שלושת השחקנים המבוקשים של הקבוצה: "הבטחנו בעונה שעברה לאנדרה אונאנה, ניקולאס טגליאפיקו ודוני ואן דה בייק שנעזור להם להתקדם אם ימשיכו לעונה נוספת. זה לא השתנה, אבל לא נסכים למכור אותם ב-50 אחוזים פחות. המועדונים שרוצים אותם יכולים לשכוח מאופציה כזו".

* ב"דיילי מירור" טוענים שליברפול היא המועמדת המובילה לרכוש את בלמה הנהדר של נאפולי קאלידו קוליבאלי. בצרפת דווח שפריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד יצאו מהתמונה בשל תג המחיר הגבוה (100 מיליון יורו), מה שמותיר את מוליכת הטבלה בפרמיירליג וגם את ניוקאסל האשפתנית.

* ב"ל'אקיפ" מדווחים שפריז סן ז'רמן החליטה לרדת מלאוטרו מרטינס, וכעת תעבור לעסוק ברכישתו של מאורו איקרדי.

* עוד טוענים ב"ל'אקיפ" כי למאבק על שירותיו של תומא מונייה, המגן הבלגי שמסיים ב-30 ביוני את חוזהו בפריז סן ז'רמן, הצטרפו גם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, אחרי שטוטנהאם ודורטמונד היו השתיים שהוזכרו בעניינו עד כה.

* "ספורט" הקטלאני טוען: "ברצלונה הציעה לאינטר רשימה של 6 שחקנים לבחירה על מנת להשלים עסקת חליפין כדי לצרף את לאוטרו מרטינס. השישה: סמואל אומטיטי, ג'וניור פירפו, נלסון סמדו, ארתורו וידאל, ראפיניה וז'אן קלר טודיבו. הנראזורי, כך טוענים באיטליה, רוצים קודם כל את וידאל, ועשיים להנדס עסקה נפרדת כדי להבטיח את הגעתו.

* כמו כן בברצלונה ממשיכים לעסוק בעסקת מיראלם פיאניץ', ש"מצפה בקוצר רוח להגיע לבארסה", על פי "מונדו". אתמול "גאזטה" האיטלקי דיווח שפיאניץ' כבר סיכם בברצלונה, אבל בבארסה מכחישים. עם זאת, בסביבת השחקן מדווחים שהוא אמר "כן" לברצלונה, כשהשאלה היא מה יובנטוס תקבל תמורתו. האיטלקים רוצים את ארתור, כשגם איוון ראקיטיץ' וארתורו וידאל על הפרק. כרגע ארתור עוד לא אישר שהוא מוכן לעבור, כך שהעסקה רחוקה מלהיסגר.

עוד בוואלה!

שמועות בעולם: קלופ "ממגנט" את קוליבאלי לליברפול, אומפקאנו מתקרב ליונייטד?

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן עם המאמן תומאס טוכל. AP
יש דברים שאין בפ.ס.ז'. אמבפה/AP

* במקביל, באיטליה טוענים שמאמן יובנטוס מאוריציו סארי כבר מחפש תחליף אחר לפיאניץ' - ומעוניין שוב להתאחד עם ז'ורז'יניו, אותו הביא גם לצ'לסי.

* נאפולי הוציאה הודעה לא שגרתית והכחישה שהיא רוצה את מארק קוקורייה, למרות הדיווחים. השבוע נשיא חטאפה אמר ש"נשיא נאפולי דה לורנטיס מתקשר אליי כל שלושה ימים" ורוצה שחקנים שלו. נאפולי הגיבה: "זה שקר, פייק ניוז, דה לורנטיס אפילו לא יודע מי זה נשיא חטאפה ומעולם לא דיבר עם אף אחד מאנשי חטאפה".

* דנילסון, שחקן נבחרת ברזיל לשעבר, תקף את הניסיון של בוטאפוגו להחזיר מפרישה את אריאן רובן. "נגיד שאני שחקן בוטאפוגו - לא שילמו לי, השכר שלי קוצץ ופתאום מישהו בא ומדבר על החתמה של רובן", תהה הקשר ששיחק בבטיס וסאו פאולו. "למען השם, קצת אחריות בבקשה. אוהדי בוטאפוגו לא צריכים להיסחף לעניין הזה. יש כאן מועדון שמצוי כבר זמן רב בקשיים, ואז מגיע מישהו שרוצה להחתים את רובן. במצב בו המועדון נמצא, איך אפשר לדבר על החתמות? הכדורגל הפך לבדיחה. אם כבר הם רוצים את רובן, למה לא להביא גם את באטמן?"

* צ'לסי פתחה בשיחות עם לסטר על רכישת בן צ'ילוול, 23, המגן השמאלי של נבחרת אנגליה.

* "טוטוספורט" טוען שפול פוגבה קרוב יותר ליובנטוס מאשר לריאל מדריד, ושמנצ'סטר יונייטד משתוקקת לשחרר את השחקן, לקבל עליו כסף ולהיפטר מהחוזה הגדול שלו.

* מאמן פריז סן ז'רמן לשעבר אונאי אמרי טוען: קיליאן אמבפה יכול להותיר חותם בריאל מדריד, ולהרגיש חוסר מיצוי בפ.ס.ז'. לדברי אמרי: "ברור שיש לו את היכולת להותיר חותם בריאל מדריד. עצה על איזו ליגה הוא צריך לבחור? כשהייתי בצרפת שמחתי שהוא שם כי נהניתי ממנו. כשעברתי לאנגליה רציתי שהוא יגיע לפרמיירליג. ואם אחזור לספרד, ארצה אותו שם. תראו, ברור שיש דברים בפריז סן ז'רמן שיכולים למלא אותו, ואולי יהיו דברים שלא - ואותם כן יהיו לו בריאל מדריד".

* שחקן הכנף של נאפולי אמין יונס טוען: "יש אנשים שדואגים להשאיר את הכדורגלנים טיפשים. דואגים להם כמעט להכל, ויש שחקנים שלא מסתכלים ימינה או שמאלה. כולם יודעים לנקות את הנעליים שלהם, אבל לא לטפל בעניינים שלהם. רוב השחקנים לא יודעים מה זה חשבון בנק. לא צריך לסחוט שחקנים צעירים כמו לימון. צריך לעזור להם. יש שחקנים שצריכים לקבל עכשיו רק חצי מהמשכורת שלהם, והשאר בגיל מבוגר יותר, לתוכנית חיסכון, שתיפתח רק כשהקריירה שלהם תיגמר".

* על פי "לה פרוגרס", סנט אטיין הפעילה את סעיף הרכישה שלה על המגן/בלם טימותי קולודז'ייצ'אק ותרכוש אותו מטיגרס המקסיקנית ב-4.5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully